مصدومیت 3 بازیکن کلیدی هم‌گروهان استقلال

روز گذشته عمر عبدالرحمن هم مصدوم شد تا جمع مصدومان حریفان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کامل شود.

به گزارش ایسکانیوز، شب گذشته و در حالی که العینی ها با 2 گل از حریف پیش بودند، عمر عبدالرحمن دوباره مصدوم شد و گفته می شود مصدومیت او نسبتا جدی است. هافبک خلاق اماراتی، یک ماه قبل هم مصدوم شده بود و حتی گفته می شد احتمالا بازی پلی آف را از دست خواهد داد؛ اما در نهایت به این بازی رسید و در آخر، کام بنفش پوشان امارات را تلخ کرد.

البته هنوز از جزئیات مصدومیت او خبری منتشر نشده و مشخص نیست عمر دقیقا چه مدت زمانی از میادین دور خواهد ماند.

در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، کارلوس ادواردو به شدت مصدوم شد و چند هفته بعد از ناحیه زانو مورد عمل جراحی قرار گرفت. طبق گفته پزشکان، او شش ماه خانه نشین خواهد بود و اکثر مسابقات لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

عمر خریبین نیز دیگر مصدوم الهلال است. او در دیدار با الاتحاد که حضور بانوان را هم در ورزشگاه به همراه داشت، در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و حتی احتمال دارد او نیز لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

الهلالی ها هم اکنون 6 بازیکن خارجی در لیست خود دارند؛ اما برای لیگ قهرمانان تنها مجاز به استفاده از 4 خارجی هستند. باتوجه به مصدومیت خریبین و کارلوس ادواردو، احتمالا این دو کنار گذاشته خواهند شد.

در این صورت علی الحبسی، میلسی، بن شرقی و ریواس، سهمیه خارجی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان در این مسابقات را تشکیل خواهند داد. این 4 بازیکن روی هم نزدیک به 15 میلیون دلار خرج روی دست الهلال گذاشته اند.

606

کد خبر: 902787

وب گردی

وب گردی