این فولاد شکست ناپذیر!

در ادامه رقابت های لیگ برتر شنبه 14 بهمن یک دیدار برگزار می شود که آن فولاد میزبان صنعت نغت آیادان خواهد بود.

شنبه 14 بهمن

ساعت: 15:00

ورزشگاه: غدیر

تیم داوری: حسین زرگر – حمید سبحانی – جلیل شعرانی – امید سعیدفر – ناظر: ایرج نظری

فولاد که در کنار پرسپولیس رکورد بیشترین مدت زمان بیشکستی را در کارنامه دارد باید این هفته در برابر صنعت نفت آیادان دیگر تیم خوزستانی که به تازگی از جام حذفی کنار رفته دیدار کند؛ پورموسوی و شاگردانش در صورت ادامه روند خوب چند هفته گذشته خود می توانند جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؛ البته آن ها امیدوارند در صورت لغزش احتمالی پرسپولیس شانس خود را برای قهرمانی نیز امتحان کنند.

شکست برابر استقلال در جام حذفی برای صنعت نفت و فراز کمالوند که امید زیادی به این بازی ها بسته بودند به شدت تلخ بود؛ شاگردان کمالوند تحت تاثیر جام حذفی نتایج خوبی را در چند هفته گذشته لیگ برتر نیز کسب نکرده اند و در اولین گام پس از حذف از این رقابت ها باید رودروی فولاد خوزستان یکی از آماده ترین تیم های لیگ برتر قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان

حامد لک، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبدالله کرمی، رحیم زهیوی، احمد عبدالله زاده، علی اصغر عاشوری، فرشاد جان‌فزا، یوسف وکیا، سینا مریدی، حسن بیت سعید.

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان

سوشا مکانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله زاده، مسعود ابراهیم زاده، سعید لطفی، مگنو باتیستا، کرار جاسم، آگوستو سزار، محمد شادکام ، حسین ساکی، لوسیانو پریرا.

606

کد خبر: 902797

وب گردی

وب گردی