افتتاح یا آغاز اجرای  468 طرح در دهه مبارک فجر در استان بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: 468 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 720 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد حسن باستی با اشاره به طرح‌های در دست افتتاح در استان بیان کرد: در دهه مبارک فجر 335 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار بیش از 385 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد، 307 طرح با 303 میلیارد تومان اعتبار، عمرانی و 28 طرح با اعتبار افزون بر هشتاد و دو میلیارد تومان اقتصادی است.

معاون استاندار بوشهر همچنین به آغاز اجرای 133 طرح با اعتبار 335 میلیارد تومان در استان اشاره و تصریح کرد: در مجموع در دهه مبارک فجر امسال 468 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 720 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های مذکور با مشارکت 58 دستگاه اجرایی در 10 شهرستان استان اجرا شده است.

باستی یادآور شد: از 335 طرح در دست افتتاح198 طرح در حوزه شهری و 137 طرح در حوزه روستایی است که نشان می دهد با وجود نسبت جمعیتی 30 درصدی روستایی به 70 درصد شهری در استان، فاصله سرمایه‌گذاری و حجم طرح‌ها در شهرها و روستاها به هم بسیار نزدیک است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به طرح‌های شاخص در بخش آب استان گفت: عملیات اجرایی سد خائیز و خط انتقال سد باغان با اعتبار بالغ بر 140 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: باوجود کمبود اعتبارات مالی، امسال طرح‌های بزرگی در استان اجرا شده که از آن جمله می‌توان به طرح‌های تقویت شبکه توزیع برق، حمل و نقل جاده ای و راهسازی، ورزش، کشاورزی،آب و فاضلاب و درمان نام برد.

کد خبر: 902926

وب گردی

وب گردی