پیوند ناگسستنی امام و امت در 12 بهمن 57 مهمترین اتفاق این روز است

فرماندار کرمانشاه گفت: 12 بهمن 57 یک پیوند ناگسستنی، بسیار مبارک و خوبی میان امت و امام است.

فضل اله رنجبر در رابطه با برنامه های فرمانداری در روز 12 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: مهم ترین برنامه شهرستان در این روز تجدید میثاق و بیعت با آرمان های امام (ره) و شهدا است.

وی ادامه داد: تمامی مسوولان، برخی از کارکنان ادارات و خانواده معظم شهدا در تجدید میثاق با خانواده شهدا از ساعت 09:30 صبح امروز پنجشنبه در محل مزار پاک شهدای کرمانشاه تجمع خواهند کرد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: استاندار در این مراسم سخنرانی خواهد داشت.

رنجبر با بیان این که برنامه های متنوع فرهنگی خواهیم داشت، ادامه داد: گروهی از موتورسواران و دوچرخه سواران جوان از میدان امام تا مزار شهدا با در دست داشتن تمثال حضرت امام (ره) به یاد ورود امام در آن روز تا بهشت زهرا رکاب زنی می کنند.

وی با بیان این که 12 بهمن یک روز تاریخی است، گفت: در عمر پربرکت انقلاب اسلامی خیلی از مشتاقان امام برای دیدار با ایشان به محل ورود امام رفته و این موضوع نقطه عطف و شروعی برای رسیدن به 22 بهمن یعنی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم در انقلاب نشان دادند که علاقه شان به امام به دلیل عرفان، ایمان، ساده زیستی و اخلاص امام بوده است و متقابلا امام هم مردم را بسیار دوست داشت و آنها را رکن اصلی در تمام کارها می دانستند.

وی ادامه داد: امام در 12 بهمن 57 به میان مردم آمد و اعلام کرد که حکومت منهای مردم معنی ندارد و ما هم بدون مردم معنا نداریم، در نتیجه یک پیوند ناگسستنی و بسیار مبارکی میان امت و امام در این روز شکل گرفت.

فرماندار کرمانشاه گفت: پیوند امام و امت در 12 بهمن ماه مهمترین نکته در آن روز بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

901/900

کد خبر: 902928

وب گردی

وب گردی