پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت دهه مبارک فجر

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی طی پیامی این ایام خجسته را به رهبر انقلاب اسلامی، آحاد ملت ایران، کارکنان ارتش و خانواده های ایشان تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده ی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت ایران، کارکنان ارتش و خانواده های ایشان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیال عشر...». دهه ی مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهلمین سال عمر پر برکت خود می شود که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت ها در کشورهای مختلف شده است.

در طول 39 سال گذشته قدرت استکباری آمریکا پیاپی از انقلاب اسلامی ضربه خورده و روز به روز افول یافته و جایگاه خود در منطقه و نظام بین الملل را از دست داده است از این رو استکبار همواره علیه امواج کوبنده ی انقلاب اسلامی پاتک نموده است اما این اقدامات مذبوحانه اش کارگر نیفتاده و انقلاب با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی نموده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و بهره مندی از تجربیات ارزشمند سالهای پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس و تدابیر نورانی حضرت امام خمینی (ره) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، امروز در اوج آمادگی و اقتدار قرار داشته و در حوزه های مختلف اعم از آموزشی، عملیاتی، علمی، خودکفایی و فرهنگی و اعتقادی به رشد و بالندگی در شأن و تراز ملت بزرگ و مومن ایران سربلند اسلامی دست یافته است که همه ی این پیشرفت ها را مرهون استقرار نظام مقدس اسلامی و در راس آن رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد ظله العالی) و خون پاک شهدای والامقام میهن اسلامی می داند.

ضمن عرض تبریک آغاز چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر عظیم الشأن و ملت غیور و انقلابی ایران، با اطمینان اعلام می داریم فرزندان جان بر کف ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با روحیه انقلابی آماده ی پاسداری و نگاهبانی از انقلاب کبیر اسلامی هستند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

کد خبر: 902942

وب گردی

وب گردی