رکورد منحصر به فرد وینفرد شفر

استقلال شاید همه بازی‌هایش گل نزده باشد اما گل‌های این تیم، همیشه با برد همراه بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، استقلال شاید همه بازی‌هایش گل نزده باشد اما گل‌های این تیم، همیشه با برد همراه بوده است.

شفر با بهبود فاز دفاعی تیمش توانسته گام بلندی در کسب امتیاز بدست آورد. اگرچه در ابتدای حضورشفر در استقلال، گل‌نخوردن این تیم و کلین‌شیت‌هایش در نهایت به تساوی صفر- صفر و کسب یک امتیاز می‌انجامید اما به مرور شاگردان این مربی توانستند با حفظ یکپارچگی دفاعی خود و و افزایش حملات یک امتیازهای خود را به سه امتیاز افزایش دهند.

با احتساب بازی‌های جام‌حذفی، شفر از زمان حضورش در ایران سیزده بازی روی نیمکت استقلال نشسته است. در این سیزده بازی، استقلال در ۱۰ بازی گل زده و از این ۱۰ بازی در ۹ بازی برنده شده است. سایپاتنها تیمی است که توانسته بعد گل خورده مقابل استقلال را جبران کند و از این تیم امتیاز بگیرد. این در حالی است که استقلالی‌ها بعد از زدن گل به بازی دفاعی و بسته روی نمی‌آورند و در اکثر بازی‌ها بعد از گل اول تعداد گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف کرده‌اند. با این حال به خوبی از گل‌زده تیمشان محافظت کرده و حتی تفاضل خود را هم بهتر کرده‌اند.

پدیده، تراکتورسازی، پیکان، فولاد و سیاه‌جامگان تیم‌هایی هستند که توانستند یک امتیاز از بازی با استقلال به حساب خودشان واریز کنند و در تمام این بازی‌ها نتیجه صفر- صفر رقم خورده است. پرسپولیس هم تنها تیمی است که آنها را شکست داده که آن‌ها هم با بسته نگه داشتن دروازه‌شان موفق به پیروزی شدند. شفر که می‌داند در تیمش گل‌ هست اما کم است، تدابیر زیادی برای محافظت از گل زده تیمش و بیشتر شدن آن اندیشیده که تا این‌جای کار مثمرثمر بوده است.

601

کد خبر: 902952

وب گردی

وب گردی