لیبرمن: قاسم سلیمانی پشت پرده همه تحولات عراق و یمن است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه برجام خاورمیانه را وارد مسابقه تسلیحاتی می کند مدعی شد: قاسم سلیمانی پشت پرده همه تحولات عراق و یمن است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از النشره، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: بلوک گازی شماره ۹ متعلق به ماست با این وجود لبنان آنرا به مناقصه گذاشته است.

وی افزود: جبهه داخلی چالش بزرگی است که در جنگ آتی ما با آن روبرو هستیم. اینکه برخی در ساحل دریا در بیروت به تفریح بپردازند و افرادی در پناهگاهها در تل آویو بخوابند ممنوع است.

لیبرمن بدون اینکه به زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی اشاره ای کند مدعی شد: توافق هسته ای برجام بسیار بد است و خاورمیانه را وارد مسابقه تسلیحاتی هسته ای می کند. آمریکایی ها می دانند که توافق هسته ای فقط تهدیدی ضد اسرائیل نیست بلکه تهدیدی ضد آمریکا، عربستان و کل دنیاست. ما امروز نباید کشورهای خلیج فارس را قانع کنیم که ایران خطری فوری برای همه ما است زیرا خود آنها متوجه آن هستند. باید بدانیم که همه آنچه در شمال(فلسطین اشغالی) رخ می دهد بلندپروازی های ایران در خاورمیانه است.

وی در ادامه ادعا کرد: قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس وابسته به سپاه پاسداران انقلاب ایران در ورای همه تحولات در عراق و یمن و تجهیز شبه نظامیان به موشک و مشاوره های لازم است. هنگامی که از جبهه شمال سخن می گوییم فقط شامل لبنان نمی شود بلکه سوریه را نیز شامل می شود.

کد خبر: 902961

وب گردی

وب گردی