بازنگری برجام توهم ترامپ است و عملیاتی نخواهد شد

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با اشاره به صحبت‌های امروز ترامپ در سخنرانی سالانه‌اش در کنگره آمریکا گفت: ترامپ بی‌جهت خشت در آب می‌زند؛ این آمریکاست که در نهایت در این منطقه شکست خواهد خورد و با سرشکستی خواهد رفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر علی اکبر ولایتی در حاشیه برگزاری کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین در جمع خبرنگاران گفت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون از عده معدودی مزدور که مخالف انقلاب بوده‌اند، حمایت می‌کردند و البته حمایت آن‌ها همیشه نتیجه عکس داده است.

وی افزود: مردم ما هر وقت ببینند که فردی متجاوز و تضییع کننده حقوق ملت‌ها و کسی که به ملت‌های مختلف توهین می‌کند، از عده‌ای حمایت می‌کند، در مقابل چنین شخصی می‌ایستند.

ولایتی اضافه کرد: کسانی که فکر می‌کنند حمایت آمریکا می‌تواند برای آنها کارساز باشد، باید از تجربه حدود ۴۰ گذشته پند بگیرند که مزدوران امریکا نه در ایران و نه در کشورهای متحدش، جایی ندارند.

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به صحبت‌های امروز ترامپ در سخنرانی سالانه‌اش در کنگره امریکا خاطر نشان کرد: ترامپ بی جهت خشت در آب می‌زند، این امریکاست که در نهایت در این منطقه شکست خواهد خورد و با سرشکستی خواهد رفت.

ولایتی ادامه داد: به هیچ عنوان، هیچ جایی برای بازنگری برجام وجود ندارد و این یک توهم است که ترامپ به آن دچار شده و عملیاتی نخواهد شد.

منبع: آنا

202

کد خبر: 902979

وب گردی

وب گردی