پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

دکتر سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در پیامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،مهمترین دستاورد انقلاب را تجدید حیات اسلام در جهان برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در پیامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،از مهمترین دستاورد های انقلاب را تجدید حیات اسلام در جهان برشمرد.

در متن پیام دکتر سیف اله فضل الهی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی ایران تجدید حیات اسلام در جهان است. انقلاب شکوهمند اسلامی تمدن بزرگ اسلامی را احیاء و بارور ساخت که از بهترین و کامل ترین آثار آن شیوه مبارزه با طاغوت و توجه به امر به معروف و نهی از منکر بود.

ایران اسلامی به برکت ایمان قوی و تعهد به اسلام، دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد و تحول عظیمی در کشور های جهان ایجاد نمود.

بی شک در این حرکت عظیم که به رهبری حضرت امام راحل (ره) و نقش بی بدیل مردم و در کنار آنها دانشگاهیان، به عنوان قشر تحصیل کرده تحقق گردید همچون گذشته تحت منویات مقام معظم رهبری به سیر الهی خود ادامه خواهد داد .

اینجانب ضمن تسلیت ایام فاطمیه،طلوع چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران را به عموم مردم انقلابی،جامعه دانشگاهی،به ویژه اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم تبریک عرض نموده و از خداوند متعال پایداری و ایستادگی در این مسیر و ادامه دهنده آرمان شهیدان را خواهانم.

ان شاء الله

دکتر سیف اله فضل الهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم

کد خبر: 903041

وب گردی

وب گردی