مهلت ثبت نام در کنکور سال 97 پایان یافت/جاماندگان از ثبت نام نگران نباشند

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 از بعد ظهر روز یکشنبه اول بهمن آغاز و با در نظر گرفتن فرصت تمدید شده در ساعت 24 شب گذشته 11 بهمن ماه سال 96 پایان پذیرفت.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 از بعد ظهر روز یکشنبه اول بهمن آغاز و با در نظر گرفتن فرصت تمدید شده در ساعت 24 شب گذشته 11 بهمن ماه سال 96 پایان پذیرفت.

وی ادامه داد: براساس آمار اولیه گزارش شده،تعداد 946 هزار 894 داوطلب برای شرکت در کنکور سراسری سال 97 ثبت‌نام کرده‌اند که البته آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده، کنکور سراسری سال 97 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 7 و 8 تیر در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

توکلی اضافه کرد: کنکور سراسری سال 97 برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه یا نوبت‌دوم، دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها‌، دانشگاه پیام‌نور و کد رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی است.

بر اساس یافته های خبرنگار ایسکانیوز؛ داوطلبانی که در فرصت تعیین شده نتوانستند ثبت نام کنند و یا اطلاعات ثبت نامی را اشتباه وارد کرده اند نگران نباشند چون در زمانی که متعاقبا توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد فرصتی مجدد برای ثبت نام داوطلبان جدید و ویرایش ثبت نام کنندگان قبلی در نظر گرفته می شود.

202

کد خبر: 903046

وب گردی

وب گردی