داورزنی: برگزاری جام دیپلمات‌ها نشان دهنده ظرفیت بالای فدراسیون بیلیارد است

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزاری مسابقات، بین دیپلمات‌های سفارت‌خانه‌های مقیم تهران را آغاز برگی جدید در ورزش ایران دانست و ادامه آن را برای ایجاد روابط بهتر موثر دانست.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در مراسم افتتاحیه و قرعه‌کشی اولین دوره مسابقات رشته‌های بیلیاردی جام دیپلمات‌ها اظهار داشت: وزارت ورزش همواره بر ایجاد روابط و دیپلماسی قوی در ورزش تاکید دارد و برگزاری این مسابقات تاثیر گسترده‌ای برای رسیدن به این اهداف دارد. ایجاد روابط با همه کشورها یکی از مهم‌ترین ابزار برای صلح و دوستی است و اینکه بتوانیم چهره واقعی کشورمان ایران را به همه جهانیان نشان دهیم.

داورزنی افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در فدراسیون بولینگ و بیلیارد وجود دارد و برگزاری جام دیپلمات ها میتواند نشان دهد ما در این رشته به توانایی های زیادی دست پیدا کرده‌ایم. برگزاری جام دیپلمات را یک بار در رشته چوگان داشته‌ایم و تجربه موفقی بوده و امیدوار هستیم که در این مسابقات نیز این اتفاق بیفتد.

داورزنی در ادامه گفت:حضور بیش از 7 سفارتخانه در این رقابت‌ها حکایت از آن دارد که فدراسیون بولینگ وبیلیارد توانسته است روابط خوبی را ایجاد نماید واین امر تحسین بر انگیز است.

وی در پایان گفت: قطعا برگزاری یک چنین رویداد‌هایی می‌تواند نقطعه عطفی در ایجاد روابط ورزشی مطلوب بین کشورمان وسایر کشورها ایجاد نماید و مطمِئن هستم این مسابقات در سال های اینده با استقبال بی نظیر تری روبه رو خواهد شد.

601

کد خبر: 903070

وب گردی

وب گردی