ویسی: بازنده بازی با سپیدرود به کما می‌رود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از نظر روحی - روانی آماده بازی هستیم تا به جدول برگردیم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقال سپیدرود اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و حساسیت‌ بازی‌ها، در این دیدار اگر تیمی امتیاز از دست بدهد، یعنی رفتن به کما و برگشتن آن به لیگ سخت می‌شود. اینجا آمده‌ایم سه امتیاز را بگیریم، اما شرایط خوبی نداریم، 5 بازیکن مصدوم داریم. با این حال از نظر روحی - روانی آماده بازی هستیم تا به جدول برگردیم. بازیکنانی چون زارعی، کولیبالی، عقیل کعبی، عادل کلاه‌کج و اسماعیل شریفات مصدوم هستند. شریفات شاید برسد، اما بقیه با ما نیامده‌اند. کلاه‌کج هم زیر دستگاه است و تکلیف او مشخص نیست.

وی در مورد رقابت در پایین جدول گفت: شرایط تیم از سال گذشته خوب نبود. اگر سال گذشته بچه‌های ما سرحال بازی می‌کردند، به خاطر لیگ قهرمانان آسیا بود. این رقابت‌ها آلبومی بود برای لژیونر شدن بود. پس از حذف از آسیا، تیم شرایط بدی پیدا کرد و 20 بازیکن جدا شدند. هیچ صاحب و مالکی نداشتیم و با ریش گرو گذاشتن تیم را جمع کردیم. وقتی 20 بازیکن جدا می‌شوند، باید شرایط روحی – روانی را بهتر کنیم. ما پشتوانه‌ای نداشتیم، انتخاب خود من هم سخت بود، در روزهای بد انتظار داشتند، برگردم. من برگشتم، اما شرایط بهتر نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: در بالای جدول پرسپولیس جدا شده و رفته است، اما بقیه تیم‌ها برای کسب سهمیه می‌جنگند. میانه جدول هم برای‌ تیم‌ها فرقی نمی‌کند و تنها به فکر حفظ جایگاه‌شان هستند، اما بازی فردا برای دو تیم خیلی مهم است. شاید بگویند این بازی 6 امتیازی است، اما من می‌گویم بازنده بازی به کما می‌رود. البته بازی مرگ نیست، چون زندگی ادامه دارد.

ویسی در رابطه با عملکرد بازیکنان جدیدش و آیا اینکه باز هم به فکر تقویت تیمش هست یا نه، تاکید کرد: دیگر نمی‌توانیم تیم را تقویت کنیم. از بازیکنانی که آمده‌اند، راضی هستیم. انتظاری که از یعقوب کریمی داشتم، ندیده‌ایم. او باید تلاش کند و برگردد به روزهای خوبش. او بازیکنی بوده که استعداد داشته است. هر چند قبل از ذوب‌آهن 4 امتیاز گرفتیم، اما باید نهایت استفاده از بازیکنان جدید را ببریم.

وی در خصوص بازی نیمه نهایی جام حذفی تیمش برابر خونه به خونه بابل تصریح کرد: نمی‌توانم بگویم در لیگ ببازیم، یعنی تمرکزمان روی جام حذفی بوده، این یعنی فریب دادن مردم. اگر خدای ناکرده تیم ما بیفتد و جام حذفی قهرمان شویم، برای ما شیرینی نخواهد داشت. تنها نماینده خوزستان در جام حذفی هستیم و تلاش می‌کنیم به فینال برویم. خونه به خونه کادر فنی خوبی داشت و الان هم کادر خوبی دارد. ما برای این تیم احترام قائل هستیم، اما در زمین خودمان برای رسیدن به فینال بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تماشاگران سپیدرود رشت عنوان کرد: شاید تبریزی‌ها را پرشور می‌گفتیم، اما رشتی‌ها هم دست کمی از آنها ندارند. زمان بازی کردن هم اینجا آمده‌ایم و یک بار هم بی‌احترامی نکرده‌اند، اتفاقا تشویق هم کرده‌اند. یک جایی مانند رشت باید یک تیم در لیگ برتر هم داشته باشد، چون تماشاگران باشخصیتی دارد و با تمام وجود تیم‌شان را تشویق می‌کنند.

601

کد خبر: 903074

وب گردی

وب گردی