تبدیل استان کرمانشاه از معبر گردشگری به مقصد گردشگری

استاندار کرمانشاه گفت: باید استان کرمانشاه را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

به گزارش ایسکانیوز ؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز پنجشنبه در ستاد سفرهای نوروزی استان کرمانشاه که در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: امروز باید تلاش کنیم تا کرمانشاه را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم و با جاذبه هایی همچون میراث فرهنگی، جاذبه های طبیعی و صنایع دستی اوقات فراغت گردشگران را پر کنیم.

وی افزود: باید استان کرمانشاه را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

بازوند تصریح کرد: تبدیل استان به یک مقصد گردشگری، حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد و جاذبه های دست ساز نیاز به سرمایه دارند.

وی استان کرمانشاه را دارای اقلیم چهارگانه دانست و اظهار داشت: این ظرفیت خوبی برای تبدیل استان به یک مقصد گردشگری است و رسیدن به این مهم هنر ما را می طلبد.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای رسیدن بهتوسعه گردشگری باید آنرا به اقتصاد استان گره بزنیم و ورود گردشگر خود را بر سفره های مردم نمایان کند تا احساس کنند با ورود گردشگر سفره آنها رونق پیدا می کند.

وی گفت: یکی از راه های بالا بردن سرانه درآمد مردم توسعه صنعت گردشگری است و باید همه در این راستا تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: باید در انتخاب شعار برایسفرهای نوروزی امروز استان دقت بیشتری به کار ببریم و شعاری را انتخاب نکنیم که تداعی واقعه تلخ زلزله باشد.

وی گفت:برنامه های سفر نوروزی نیازمند یک اجماع کلی است و نباید آن را تنها محول به مدیر کل میراث و گردشگری کنیم بلکه در این امر باید همه دستگاه ها پای کار بیایند.

بازوند اظهار داشت: بدون شک ارائه خدمات شایسته سبب ماندگاری خاطره خوش برای گردشگران شده و همین امر سبب جذب درصد بالای گردشگر برای سالهای آتی خواهد شد.

کد خبر: 903098

وب گردی

وب گردی