رشد اقتصادی در کشور به امکانات جدید نیاز دارد

مشاور رییس جمهور با تاکید بر اینکه تنها نمی توان به اعتبارات و سرمایه های داخلی برای رشد و توسعه اکتفا کرد، گفت: کشور نیاز به جذب سرمایه های جدید و خارجی دارد و توان بخش خصوصی باید افزایش یابد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مرتضی بانک عصر امروز ـ ۱۲ بهمن ماه ـ در در نشست شورای اداری شهرستان ارزوئیه در استان کرمان با بیان اینکه عمران، آبادانی و رفع محرومیت ها از اهداف اصلی دولت به شمار می رود اظهار کرد: تحریم هایی همواره به کشور ایران تحمیل شده که در تاریخ تحریم ها در دنیا سابقه نداشته است اما کشور بدون اینکه ذره ای از استقلال خود را از دست دهد به راه خود ادامه داده است.

مشاور رییس جمهور با بیان اینکه رشد اقتصادی در کشور به امکانات جدید نیاز دارد تصریح کرد: تنها نمی توان به اعتبارات و سرمایه های داخلی برای رشد و توسعه اکتفا کرد بلکه کشور نیاز به جذب سرمایه های جدید و خارجی دارد و توان بخش خصوصی باید افزایش یابد.

بانک با بیان اینکه ایجاد حدود ۶۰۰ هزار شغل در یک سال در کشو کار کوچکی نیست ولی هنوز با ایده آل ها فاصله دارد افزود: دولت بر توسعه و ایجاد اشتغال در کشور تاکید دارد و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را محور فعالیت های خود قرار داده است.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 903119

وب گردی

وب گردی