همکاری میان احزاب سیاسی موجب غلبه بر بحرانهای منطقه می شود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در سطح منطقه ای نیاز به همکاری و گفتگو میان احزاب سیاسی کشورهای آسیایی داریم تا بر بحران های مختلفی که در منطقه حکم فرماست غلبه کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی پیش گام احزاب سیاسی در ایران است. در این کنفرانس ما می خواهیم در خصوص اهداف مختلفی که داریم به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی گفت: ایران به عنوان میزبان این کنفرانس همواره از نقش احزاب حمایت کرده و نقش همه جانبه ای در پیشبرد اهداف کشور ما دارد. حزب موتلفه اسلامی که ۵۴ سال پیش به دست امام خمینی(ره) و در منزل ایشان تشکیل شد امروز هم در همان مسیر پیشرفت کشور و نظام حرکت می کند.

حبیبی افزود: ما اعتقاد داریم در سطح منطقه ای نیاز به همکاری و گفتگو میان احزاب سیاسی کشورهای آسیایی داریم تا بر بحران های مختلفی که در منطقه حکم فرماست غلبه کنیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برای تغییر وضعیت منطقه همه نیازمند اراده ای جدی برای همکاری های بیشتر احزاب با یکدیگر هستیم و این اجلاس می تواند گامی مثبت و رو به جلو به حساب آید.

منبع: مهر

۳۰۴

کد خبر: 903214

وب گردی

وب گردی