پدیده صفر- تراکتورسازی 3/  هدیه پهلوان برای ساغلام

تراکتورسازی موفق شد با مربی خود اولین پیروزی را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم تراکتورسازی موفق شد در مشهد از سد شاگردان مهاجری عبور کند و سه امتیاز مهم بدست آورد.

استادیوم: امام رضا مشهد(ع)

تماشاگر :12 هزار نفر


تیم داوری: پیام حیدری – علی میرزابیگی – فرهاد فرهادپور – سیداحمد موسوی

ناظر: محمود رفیعی

اخطار: محمدرضا خلعتبری (18) و عبدالله حسینی 56 و امین قاسمی نژاد (81) از پدیده و ارسلان مطهری (51) از تراکتور

اخراج: محمدحسین مرادمند (49) از پدیده

ترکیب پدیده:

سعید جلالی راد، رضا ناصحی، حسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، سعید صادقی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، میلاد کمندانی، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان، محمد قاضی

ترکیب تراکتور سازی:

ژوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، عارف آغاسی ، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی ، فرزاد حاتمی و ارسلان مطهری

شرح گل:

پدیده صفر - تراکتورسازی یک( 50 مهدی مهدی پور): یک ضربه ایستگاهی برای بازیکنان تراکتورسازی به دست آمد و ضربه این بازیکن مستقیم وارد دروازه شد جلالی راد شد.

پدیده صفر - تراکتورسازی 2 (83 احسان پهلوان): احسان پهلوان با عبور از مدافع رو به روی خود با یک ضربه دقیق دروازه جلالی راد را برای دومین مرتبه باز کرد.

پدیده صفر - تراکتورسازی 3( 90+3 احسان پهلوان): پهلوان در یک موقعیت مناسب توانست با استفاده از خروج اشتباه جلالی راد، دروازه حریف را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه 12: سانتر بازیکنان پدیده بعد از رد شدن از همه بازیکنان به خلعتبری رسید اما ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 17: حرکت ترکیبی زیبای بازیکنان تراکتورسازی به ارسلان مطهری رسید اما ضربه این بازیکن در یک موقعیت بسیار خوب را سعید جلالی را به آسانی مهار کرد تا بهترین فرصت تراکتورسازی تا اینجای کار از دست برود.

دقیقه 35: محمدرضا خلعتبری با سینه خود توپ را در اختیار قاضی قرارداد اما ضربه این بازیکن مناسب نبود و دروازه بان تراکتورسازی توپ را مهار کرد.

دقیقه 41: پاس رو به عقب مطهری با عبور از حاتمی به کیانی رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 64: یک موقعیت بسیار خوب برای پهلوان با حرکت خوب مطهری ایجاد شد اما ضربه این بازیکن در فاصله یک متری دروازه خالی پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 76: سانتر صادقی به قاضی رسید اما ضربه این بازیکن را جوردی دروازه بان تراکتورسازی به آسانی مهار کرد.

مرد میدان: احسان پهلوان

بازنده بزرگ: پدیده

600

کد خبر: 903315

وب گردی

وب گردی