شرایط ما در جدول به بازیکنان استرس وارد کرده/ مشکی‌پوشان در لیگ می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: شرایطی که در جدول داریم باعث شده تا به بازیکنان فشار و استرس وارد شود.

به گزارش ایسکانیوز، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در نشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد گفت: بازی بسیار خوبی را هم هواداران و هم بیننده‌ها دیدند. از موقعیت‌های بیشماری که داریم نه تنها در این بازی، در بازی‌های دیگر هم از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم به گل تبدیل کنیم. امیدوارم از بازی‌های آینده شانس با ما یار باشد. گسترش اصلا فرصت گل نداشت. راضی هستم از بازی.

وی در پاسخ به این سؤال که چه عاملی باعث می‌شود تا نتوانید دروازه حریف را باز کنید، اظهار داشت: ما بازیکنان مصدومی از جمله حسین بادامکی و یکی، دو بازیکن جوان دیگر داریم که همراه تیم نبودند این موضوع تأثیرگذار بود. شرایط جدولی خوب نیست و همین موضوع فشار و استرس وارد کرده است بازیکنانمان از نظر فنی و اخلاقی می‌خواهند این شرایط را تغییر دهند ما به جدول نگاه نمی‌کنیم، روز آخر مهم است که چه اتفاقی در جدول می‌افتد.

سرمربی مشکی‌پوشان درباره استفاده از بازیکنان جوان به جای باتجربه‌ها خاطرنشان کرد: اگر به شرایط فنی اعتقاد نداشتم نمی‌گفتم این تیم با اقتدار در لیگ می‌ماند من از بازیکنان شناخت کافی دارم می‌دانم بار فنی و پتانسیل بازیکنان بالاست. ما در هر بازی 5، 6 موقعیت گل داریم که باید از آن استفاده کنیم. قویاً می‌گویم مشکی‌پوشان در لیگ می‌ماند.

عنایتی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید شما زمانی که بازی می‌کردید به اندازه‌ای که الان مربی هستید استرس نداشتید فکر نمی‌کنید این موضوع روی بازیکنان تأثیر بگذارد، عنوان کرد: زمانی که مربی هستی نمی‌توانی در این جور مواقع کاری انجام دهی، زمانی که بازی می‌کردیم می‌توانستیم خودمان را در زمین تخلیه کنیم. فشار الان روی مربی زیاد است و کنار زمین فشار به او زیاد وارد می‌شود. البته ما کار محرکه انجام می‌دهیم و می‌خواهیم تیم را رو به جلو ببریم. بچه‌ها از من شناخت کافی دارند در تمرینات هم این حرکات را داریم. فکر می‌کنم با این حرکات هم انگیزه بازیکنان زیاد می‌شود و هم تحرک آنها.

وی همچنین در خصوص دیدار تیم‌ مشکی‌پوشان با سایر رقبا که قرار است در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، گفت: طبق صحبت‌هایی که با هیأت فوتبال داشتیم قرار است بازی‌های بعدی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود من از آستان قدس تشکر می‌کنم. این اتفاق بیفتد ورزشگاه امام رضا که بزرگترین و مدرن‌ترین ورزشگاه است میزبان خواهد بود. شما قبلاً دیدید که در این ورزشگاه 13، 14 هزار نفر آمدند و بدون هیچ مشکلی رفتند.

عنایتی در پایان از داور و تیم داوری تشکر کرد و گفت: امروز این تیم داوری خیلی خوب کار کرد.

600

کد خبر: 903321

وب گردی

وب گردی