مهاجری: بعد از بازی با استقلال می‌خواستم استعفا بدهم/ برای خارج از مستطیل سبز کاری نمی‌توانم انجام دهم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بعد از بازی با استقلال می‌خواستم استعفا بدهم و اگر به خاطر بازیکنانم نبود نیم‌فصل از این تیم می‌رفتم.

به گزارش ایسکانیوز،رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی تبریز و در حالی که لپ‌تاپی را با خود به سالن کنفرانس آورده بود اظهار داشت:نمی‌خواهم نتیجه را توجیه کنم اما امسال سالی بود که فوتبال خراسان شکل گرفته بود. دوست داشتم نتیجه را برده بودم و این حرف‌ها را می‌زدم اما عوامل زیادی باعث شد تا ببازیم.

وی افزود: شب قبل از بازی با بازیکنانم حرف زدم که مشکلات مالی ما کمتر شد ولی شما دیدید که امروز در نیمه اول در 10 دقیقه کنترل بازی را در دست گرفتیم. در دقیقه 15 گلر آنها با شدت فراوان روی سعید صادقی خطا کرد و باید اخراج می‌شد اما این اتفاق نیفتاد. در آن سو بازیکن ما با 2 خطا اخراج می‌شود. این می‌شود تبعیض.

وی افزود: در این همه گرفتاری و کسر شش امتیاز از ما باید مشکلات دیگر را هم تحمل کنیم. من فقط امیدوارم کارشناسان داوری همه چیز را زیر سؤال نبرند. این درد است که دروازه‌بان ما در بازی با استقلال پنالتی را مهار کرده اما کارشناسان داوری در مورد تکرار صحنه ۲۰ دقیقه صحبت می‌کنند. در بازی امروز بازیکن ما مرتکب خطا می‌شود اما بازیکن حریف توپ را جلوتر می‌کارد و همان توپ گل می‌شود.

مهاجری تأکید کرد: چه کسی باید حق ما را بگیرد؟ تماشاگران مشهدی شعور به خرج دادند و توهینی به داور نکردند اما شما صحنه‌ها را ببینید و خودتان قضاوت کنید. ما باید چه کار کنیم؟

وی در حالی که با لب‌تاپ صحنه‌ها را به خبرنگاران نشان می‌داد، گفت: روزانه چند ساعت تمرین می‌کنیم و جلسه فنی داریم اما شما بگویید با چه چیزی باید مبارزه کنیم؟ تصاویر بازی را ببینید که مدافع ما چگونه اخراج شده است در حالی که دروازه‌بان حریف با شدیدترین خطا اخراج نشد آیا این تبعیض نیست؟

سرمربی پدیده افزود: گناه باخت به گردن من، ولی دوست دارم صحنه‌ها را ببنید ما بعد از اینکه یک بر صفر عقب افتادیم خوب فوتبال بازی کردیم. ولی بعد از آن اتفاقات رخ داده در بازی باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. من همه حرفم روی اشتباهات تأثیرگذار است. تیم ما هزار مریضی و مشکل دارد ولی واقعاً نمی‌دانم در مورد اتفاقات خارج از مستطیل سبز چه بگویم. بازیکنان من بی‌انگیزه شده‌اند و وقتی آنها شب می‌خوابند و تیم چهارم جدول هستند و وقتی صبح بلند می‌شوند تیم دهم جدول می‌شوند چه باید بگویم؟ ما در مقابل نفت آبادان یک گل زدیم و ۱۰ گل نزدیم. آنها تمرکز ندارند. تیم ما می‌برد دریغ از یک پاداش. وقتی نمی‌توانیم یک پاداش به بازیکنان بدهیم انگیزه‌ای برای بازیکنان هم نمی‌ماند. ما سه بازیکن در نیم‌فصل جذب کرده‌ایم هنوز یک ریال به آنها پول نداده‌ایم.

مهاجری تأکید کرد: یا باید با این شرایط به کار ادامه بدهیم و یا بگوییم خداحافظ. اگر از شرمندگی بازیکنانم نبود نیم‌فصل از این تیم می‌رفتم. حتی پیشنهاد هم داشتم دیواری کوتاه‌تر از ما نیست و شما ببینید که ما با چه شرایطی به تمرین می‌رویم. این امتیازاتی که نیم‌فصل اول گرفتیم از جای دیگری نبوده و همین بازیکنان بودند که در تیم ما بازی می‌کردند. اکبر صادقی یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان ما است اما شرایط خوبی ندارد. نمی‌دانیم بر سر قاضی و خلعتبری چه آمده است؟ وقتی معین عباسیان می‌گوید پول ندارم و ذهنش درگیر است طبعاً این بازیکن مثل یک بازیکن مرده می‌شود. ما اکبر ایمانی را به خاطر ۵۰ میلیون از دست دادیم در حالی که او یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان ما بود. بعد از بازی با استقلال می‌خواستم استعفا بدهم اما نگذاشتند. اما باز هم می‌گویم هنوز دیر نشده و کاری کنیم حداقل از اعتبار و آبرویمان محافظت کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: کادر فنی باید فکر و ذهنش روی مسائل فنی باشد اما ما دائم به دنبال رفع و رجوع مشکلات مالی هستیم. وقتی بازیکن به خاطر ۳۰ میلیون تومان پول مالیات را نداشته است باید چه کنیم؟ آیا باید این بازیکن را بیرون بگذارم؟ بازیکنان جدید ما فقط حدود ۳۰-۴۰ درصد گرفته‌اند و خیلی از بازیکنان هم از سال قبل طلب دارند.

مهاجری در ادامه با اشاره به کسر شش امتیاز اظهار داشت: وکیلی گرفتیم که گفت به من پول بدهید و به صورت تضمینی شش امتیاز را بازمیگردانم وقتی پول نیست چه باید کنیم؟ در نیم‌فصل ۵-۶ بازیکن ما را می‌خواستند که آنها نرفتند. خلعتبری را ذوب‌آهن می‌خواست، قاضی را استقلال می‌خواست، سپاهان خواهان جذب گردان بود و خانزاده هم تیم‌های دیگر می‌خواستند اما همه اینها ایستادند در عوض باشگاه چه کرد. باشگاه در قبال این بازیکنان چه کاری انجام داد؟ اگر مشکلات درست نشود نمی‌توانم یک تنه معجزه کنم. اگر شما خبرنگاران سه ماه حقوق نگیرید چه می‌کنید؟ با این شرایط می‌خواهیم چه کنیم.

در حاشیه نشست خبری مدیر رسانه‌ای پدیده اعلام کرد: ما زیرمجموعه شرکت پدیده مادر هستیم وقتی آنها توجهی ندارند و پول نمی‌دهند، چه می‌توانیم بکنیم؟ امسال بازیکنان بزرگی گرفتیم. بازیکن بزرگ پول می‌خواهد. وقتی بازیکن پول نگرفته چطور می‌تواند انگیزه داشته باشد؟

600

کد خبر: 903328

وب گردی

وب گردی