ساغلام: جدا شدن از انتهای جدول و شروع لیگ قهرمانان کارم را سخت کرده است/ در مورد داوری حرف نمی‌زنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این روزها تلاش برای جدا شدن از انتهای جدول و شروع لیگ قهرمانان کارم را سخت کرده است

به گزارش ایسکانیوز، ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی با پدیده اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم یادآوری کنم که در یک هفته 2 بازی در مشهد انجام دادیم و 2 بازی روی یک چمن و یک ورزشگاه بسیار خوب برگزار شد. از سوی دیگر هواداران پرشوری به ورزشگاه آمدند و همانطور که خودتان دیدید فوتبال با حمایتی که هواداران از تیم هایشان انجام می‌دهند شرایط خوبی را ایجاد کرده و این موضوع روی تفکرات من برای حضور در فوتبال ایران صحه گذاشت.

وی افزود: وقتی در هر دو بازی خارج از خانه گل نمی‌خوریم یعنی خوب کار کردیم. در بازی قبل خوب حمله نکردیم اما در این بازی شرایط را کاملا تغییر داده و در نیمه دوم از موقعیت‌ها استفاده کردیم و به برد شیرینی رسیدیم.

وی افزود: پدیده تیم خوبی است و به همین خاطر است تا اینجای مسابقه 29 امتیاز کسر کردند (بدون احتساب کسر 6 امتیاز) ما دوره پرفشاری داریم زیرا از یک سو باید از قسمت پایین جدول بالا بیاییم و از طرف دیگر به عنوان نماینده ایران در آسیا سربلند باشیم. این اتفاق برای یک مربی دوران سختی است چون به صورت مرتب باید تیمش فوتبال بازی کند و طبعا این موضوع روی ما فشار وارد می‌کند.

ساغلام تاکید کرد: ما باید دنبال راهکارهای بیشتری باشیم و امروز بازیکنان ما نشان دادند می‌توانند بهتر باشند. شرایط ما نسبت به بازی قبل بهتر شده و بازیکنان تراکتورسازی در یادگیری خوب عمل کردند. جا دارد از کسانی که در این دو هفته در مشهد از ما پذیرایی و میهمان نوازی کردند تشکر کنم و برای پدیده در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که خطا روی محمد قاضی پنالتی بود یا خیر، گفت: من زیاد روی آن صحنه تمرکز ندارم وبعد از بازی از طریق تلویزیون آن صحنه را می‌بینم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص آخرین شرایط تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: ما به خاطر یکسری مشکلات در ابتدای فصل خوب نتوانستیم یارگیری کنیم. در نیم‌فصل هم باشگاه نتوانست نفرات مدنظرش را جلب کند. در حال حاضر دو بازیکن جدید به ما اضافه شدند و به خاطر یکسری مشکلات نتوانستند در این بازی برای ما به میدان بروند. از طرفی ما فقط می‌توانستیم بازیکن آزاد جذب کنیم که فقط در مورد این دو نفر اتفاق افتاد اما فعلا کار اصلی ما فاصله گرفتن از جایگاه فعلی است هر چند در لیگ قهرمانان هم به دنبال جایگاه خوبی هستیم.

وی در خصوص عملکرد کلی داور در این مسابقه گفت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

600

کد خبر: 903330

وب گردی

وب گردی