دولت زمینه فعالیت جوانان در مناطق کمتر توسعه ‌یافته را فراهم کند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از وظایف مسئولان، فراهم کردن شرایط برای فعالیت جوان‌ها است به ویژه در مناطق و جوامعی که کمتر توسعه یافته‌اند.

به گزارش ایسکانیوز،در ادامه سفر استانی هیئت دولت به کرمان، دکترمنصور غلامی در نشست شورای اداری شهرستان بافت، با اظهار خوشوقتی از دیدار با مردم شهیدپرور و دانش‌دوست منطقه رابر و بافت، اظهار داشت: مشکلات مطرح شده در این نشست، بخشی از مشکلاتی است که در مناطق مختلف کشور نیزوجود دارد.

دکترغلامی عنوان کرد: ما هنوز در گوشه و کنار کشور مناطقی داریم که نیاز به رسیدگی بیشتر از طرف مجموعه نظام به ویژه دولت و تلاش بیشتر از طرف خود مردم دارد.

وی گفت: دولت در هیچ جای دنیا هم نمی‌تواند و نباید متولی حل همه مسائل و مشکلات باشد، اما بخش خصوصی هر جا وارد شده، موفق عمل کرده و موارد دست و پاگیر بوروکراسی اداری بخش دولتی را هم ندارد.

وزیر علوم ادامه داد: اگر بخواهیم خدمات و کمک‌های دولت زودتر به نتیجه برسد، باید راه فعالیت بخش خصوصی را هموار کنیم ودولت هم باید در این راستا تسهیلات بدهد، مقررات و ضوابط تنظیم کند و در کنار این موارد، نظارت، حمایت و تشویق را هم اعمال کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر غلامی با بیان اینکه کارگزاران نظام و دولت ظرفیت‌های فکری و مالی متعلق به مناطق را جذب کنند، افزود: با این تلاش‌ها امیدواریم در همین دولت شاهد تحول چشمگیر در این منطقه و رفع بعضی از این مسائل باشیم.

204

کد خبر: 903379

وب گردی

وب گردی