جشنواره هنرهای تجسمی در ساری برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره هنرهای تجسمی همزمان با تهران در ساری برگزار می شود و بیش از ۳۰ اثر از جمله مجسمه ، تابلو و پرفورمنس به نمایش عموم گذاشته می شود.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با دهه فجر، اکران ۱۷ فیلم جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما سپهر ساری و شقایق نوشهر آغاز شد و طبق برنامه صبح ها، فیلم های ویژه کودک و عصر فیلم های دیگر جشنواره اکران می شود.

«قهرمانان کوچک»، «خجالت نکش»، «جاده قدیم»، «دنیای کیف‌ها»، «چهارراه استانبول»، «دارکوب»، «فیلشاه»، «ماهورا»، «بمب»، «دزد و پری»، «امیر»، «شکلاتی»، «تنگه ابوغریب»، «سوء تفاهم»، «به وقت شام»، «سرو زیر آب» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» از فیلم هایی هستند که در جشنواره استانی مازندران در دو شهر نوشهر و ساری اکران می‌شود.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در مجموع ۱۷ فیلم در جشنواره فیلم فجر در دو شهرستان استان اکران می شود برپایی جشنواره استانی را سبب رونق و پویایی و افزایش استقبال مردم از سینما بیان کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۲ بهمن ماه در استان ادامه دارد گفت: هر روز فیلم های جشنواره در سه سانس در سینمای ساری و نوشهر اکران می شود.

وی با اشاره به اینکه بهار فرهنگی استان در ماه بهمن رقم می خورد، برپایی جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر و جشنواره سراسری شعر نیما را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: جشنواره هنرهای تجسمی همزمان با تهران در ساری برگزار می شود و بیش از ۳۰ اثر از جمله مجسمه ، تابلو و پرفورمنس به نمایش عموم گذاشته می شود.

جاودانی درباره جشنواره شعر سراسری مازندران با عنوان شب نشان نیما که ۱۹ بهمن در نور برگزار می شود گفت: این جشنواره میزبان شاعری ملی و استانی خواهد بود.

منبع: مهر

901/900

کد خبر: 903416

وب گردی

وب گردی