بهینه سازی تجهیزات و سازه های عمرانی بیمارستان های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر بهینه سازی تجهیزات و سازه های عمرانی بیمارستان های آموزشی این دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی کمیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بیمارستان بوعلی گفت: تلاش و پیگیری مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی منجر به ارتقاء سطح کیفی آموزش دانشجویان رشته پزشکی در مقاطع بالینی و جذب رزیدنت شده است.

وی ادامه داد: چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه علوم پزشکی در دهه چهارم فعالیت آموزشی تبدیل شدن به یک جایگاه معتبر در سطح ملی و بین المللی است و در این مسیر بهینه سازی تجهیزات و سازه های عمرانی بیمارستانهای آموزشی تابع این دانشگاه از ضرورتهاست.

وی با قدردانی از روسا و مدیران سابق بیمارستان بوعلی در مسیر بازسازی و بهبود فرایندها، اظهار داشت: دربودجه سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی منابع مالی خاص برای نوسازی ابنیه و بافت فرسوده این بیمارستان وهمچنین برای خرید مدرن ترین تجهیزات پزشکی پیش بینی شده است.

وی گفت: مهمترین پشتوانه و اعتبار بیمارستان بوعلی، اعضای هیات علمی توانمند و پزشکان متخصصی است که هریک به تنهایی در رشته های مختلف پزشکی همچون جراحی قلب و عروق، مغز و اعصاب، عفونی، داخلی، چشم، ارتوپدی، پوست وسایر تخصص های پزشکی صاحب نام درعرصه تخصصی و حرفه ای خود هستند.

دکتر کمیلی با ابراز امیدواری از انتصاب دکترامیر ایجادی به عنوان رئیس جدید بیمارستان بوعلی گفت: سوابق اجرایی و ارزشمند دکتر ایجادی در مدیریت و اداره هوشمندانه بیمارستان های متعدد و همچنین بهره مندی ازهمکاری ومشارکت علمی پزشکان این بیمارستان بستری ایده آل برای توسعه کمی و کیفی کلیه رشته های علوم پزشکی و پذیرش دانشجویان در مقاطع بالاتر دستیاری و رزیدنتی است.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید بیمارستان بوعلی با حضور دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر علی کمیلی معاون درمان، دکتر اباسط میرزایی معاون توسعه و منابع و جمعی از پزشکان، متخصصان، مدیران ارشد، مترون و کادر پرستاری در سالن کنفرانس بیمارستان بوعلی برگزار شد و در این مراسم از خدمات ارزشمند دکتر آرش جنابیان متخصص سرطان شناسی و بیماری های خون در طول سه سال همکاری و تصدی این مسئولیت تقدیر و قدردانی شد و دکتر امیر ایجادی بعنوان سرپرست جدید بیمارستان بوعلی معرفی شد.

کد خبر: 903461

وب گردی

وب گردی