دانش آموزان باید پرچم استقلال کشور را برافراشته نگه دارند

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید پرچم استقلال کشور را برافراشته نگه دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، علیرضا کاظمی امروز در مراسم نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی که در مدرسه پسرانه ارشاد برگزار شد اظهار کرد: سه پرسش اساسی درباره اینکه چرا مردم انقلاب کرده اند مطرح است. مردم چگونه پیروز شدند و امروز باید برای حفظ انقلاب چه کنیم؟

وی افزود: خواست مردم در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلاصه می شد و پیروزی انقلاب پایان بندگی مردم ایران در برابر استثمار بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: نکته مهم دیگر، توجه مردم به اسلام بود و تلاش دشمن این بود که روح ایمان از جامعه ایران رخت بربندد اما ایمان و توکل به خدا، وحدت و همدلی و رهبری امام خمینی (ره) عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

کاظمی بیان کرد: نعمت رهبری از بزرگترین نعمت هایی است که امروز کشور را از برابر نیرنگ های استکبار سربلند بیرون می آورد.

وی افزود: امروز وظیفه سنگینی بر دوش دانش آموزان است و باید با تحصیل، تهذیب و ایمان، مسیر پرتلاطم را سرافراز ادامه دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید پرچم استقلال کشور را برافراشته نگه دارند و با شهیدان پیمان ببندیم که برای پایداری ارزش های آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

کاظمی با بیان اینکه امنیت و اقتدار علمی، نظامی و سیاسی کشور مدیون خون هزاران شهید است، گفت: امیدواریم با حضور پرنشاط دانش آموزان حافظ خون شهیدان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید 22 بهمن امسال را متفاوت از سال های دیگر برگزار کنیم گفت: باید امسال ۲۲ بهمن ماه ناظر به پیروزی افتخارآفرین مدافعان حرم در خارج از مرزها و خنثی سازی توطئه و نیرنگ های دشمن در داخل کشور باشد.
706

کد خبر: 903474

وب گردی

وب گردی