پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ماند

در مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پورعلی فردبا کسب 22 به عنوان رئیس جدید این فدراسیون باقی ماند.

به گزارش ایسکانیوز ، مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صبح امروز شنبه 14 بهمن ماه راس ساعت 10 صبح در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ریاست این مجمع را بر عهده داشت. شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده کمیته بود که با تاخیری 40 دقیقه ای به مجمع رسید. محمدشروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها و عباباف مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نیز در مجمع حضور داشتند.

در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام 8 کاندیدا به نام های داود بهرامی، ناصر پورعلی فرد، کاوه درودی، یزدان راد، منصور عبدی، مهدی یدالهی، مهدی گودرزی، عبدالمهدی نصیرزاده با یکدیگر رقابت می کردند.

با آغاز مجمع انتخاباتی داود بهرامی نخستین کاندیدایی بود که انصراف داد. بهرامی دیر به مجمع رسید و از همین رو با تشخیص رئیس مجمع این تاخیر انصراف تلقی شد. مهدی گودرزی نیز به نفع نصیرزاده کناره گیری کرد اما با توجه به تذکر شعبانی بهار مبنی بر اینکه انصراف باید قبل از حضور پشت تریبون اعلام شود و نصیرزاده بی توجه به این تذکر پشت تریبون انصراف خود را عالام کرد، نام هر دو کاندیدای انصرافی روی تخته نتایج ثبت شد تا به رغم انصراف شفاهی دو کاندیدا، از منظر قانونی هر 8 کاندیدا در انتخابات حضور داشته باشند.

در این انتخابات 42 نفر در مجمع حضور داشتند و در نهایت و پس از رای گیری ناصر پورعلی فرد با کسب 22 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در 4 سال آتی باقی ماند.

602

کد خبر: 903528

وب گردی

وب گردی