پورعلی‌فرد: درگیر شبکه‌های مجانی نیستم!/ ریالی برای اعزام از ورزشکاران نگرفته ایم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: درگیر این شبکه‌های مجانی نیستم و معتقدم کارها باید فیزیکی و سنتی انجام شود تا به نتیجه برسد.

به گزارش ایسکانیوز ، در پایان انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ناصر پورعلی‌فرد با کسب ۲۲ رأی توانست سکان هدایت این فدراسیون‌ را برای ۴ سال دیگر در اختیار داشته باشد.

ناصر پوعلی‌فرد در پایان مجمع انتخاباتی در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در مورد انتخابات امروز اظهار داشت: رقابت سنگینی بود و ما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. من خادم مردم و جامعه ورزش هستم. موهایم سفید شده اما باز هم باید تلاش کنم تا الگوی جامعه باشم به نظر من باید از بداخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: پیش از انتخابات هم پیش‌بینی می‌کردم که رقابت نزدیکی بین نامزدها وجود داشته باشد در جلسه‌ای که امروز داشتم، حداقل و حداکثر رأی خودم را در دفترم نوشته‌ام در پایان مجمع هم من اعتراضی نسبت به آراء نداشته‌ام بلکه نصیرزاده به عنوان رقیبم می‌خواست آراء را ببیند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مورد برنامه‌هایش برای سال آینده گفت: تقویم فدراسیون مشخص است. ما مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی و ... را در پیش داریم که باید به خوبی برگزار کنیم. سال آینده هم هیات رئیسه تقویم فدراسیون را مشخص خواهد کرد و براساس آن پیش خواهیم رفت.

پورعلی‌فرد در مورد برخی انتقادهایی که نسبت به او و فدراسیونش می‌شود، عنوان کرد: انتقاد همیشه باید باشد اما نباید تبدیل به تخریب شود. به نظر من روح این دو موضوع با هم فرق دارد. انتقاد باید در راستای اصلاح باشد و اگر اینگونه باشد آن را می‌پذیرم چون هدف ما خدمت است.

وی در مورد استفاده از نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: این موضوع را باید در هیأت رئیسه مصوب کنیم و برای دستگاه‌های نظارتی هم بفرستیم تا در صورت تائید آنها از افراد مختلف استفاده کنیم. درب فدراسیون همیشه به روی همه باز است و از هرکسی که بخواهد خدمت کند، استفاده خواهیم کرد.

پورعلی‌فرد در مورد انتشار حکم مشاوره‌اش در سایت وزارت ورزش و حاشیه‌هایی که در این خصوص ایجاد شده، تصریح کرد: من کارمند وزارت ورزش هستم و برای دریافت حقوق باید ابلاغ داشته باشم. ۳۱ سال و اندی خدمت کرده‌ام و ارتقاء گرفتم اما متأسفانه برخی‌ها دست در دست هم دارند و حاشیه‌هایی را ایجاد کرده‌اند. اغلب این موضوعات در شبکه‌های مجانی دست به دست می‌شد. وزارت ورزش خانه ما است و در خانه نباید تنش وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: از اینکه حکم منتشر شد و بعد از روی سایت برداشته شد، خبر ندارم چون درگیر این شبکه‌های مجانی نیستم و معتقدم کارها باید فیزیکی و سنتی انجام شود تا به نتیجه برسد. هیچکس به من نگفت در انتخابات ثبت نام نکنم. حتی در زمان ثبت‌نام به شعبانی‌بهار مراجعه کردم و از او در مورد حضورم در انتخابات سئوال کردم که او هم گفت مانعی وجود ندارد اگر روزی به حضور من نیاز نباشد، اعلام خواهند کرد. تا امروز هم شایعات زیادی وجود داشت که دیدیم آنها حاصل گردش تبلیغات انتخاباتی بودند.

پورعلی فرد در پایان درباره اتهاماتی مبنی بر دریافت پول از ورزشکاران برای اعزام ها و حضور در تیم ملی نیز گفت: تا کنون یک ریال هم از هیچ ورزشکارانی اخذ نشده و تمام اعزام ها براساس شایسته سالاری بوده است.

602

کد خبر: 903577

وب گردی

وب گردی