برگزار ی شب خاطره «مبشر صبح» در حسینیه جماران/رونمایی از۲۰ عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری

هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شب خاطره «مبشر صبح» چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از حوزه هنری، شب خاطره «مبشر صبح» ویژه خاطرات دوران پیروزی انقلاب از زمان ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

سید مهدی ابطحی مسئول دفتر شب خاطره اموراستان ها با اعلام این خبر افزود: این ویژه برنامه با مشارکت موسسه نشر آثار حضرت امام (ره)، ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی ره ، حوزه هنری انقلاب اسلامی و با حضور بیت مکرم امام (ره) ، سید حسن خمینی تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام و حرم مطهر،علی اکبرناطق نوری عضومجمع تشخیص مصلحت نظام ازمبارزین اصلی دردوره انقلاب واز یاران نزدیک امام راحل به همراه تعدادی ازچهره های مبارز دوران انقلاب وهمراهان حضرت امام ره درایام پیروزی انقلاب در بهمن 57 در حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه های در نظر گرفته شده در این مراسم پخش کلیپ ،اجرای سرود، بیان خاطره توسط مبارزان دوره انقلاب و همراهان امام از بدو ورود ایشان به کشورخواهد بود.

ابطحی گفت: این اولین برنامه شب خاطره است که در ایام الله دهه فجر و درحسینیه جماران برگزار می شود و تلاش شده است که با حضور اصحاب رسانه خصوصآ صدا وسیما پوشش مناسبی از این برنامه انجام شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با حضور مدیران نهادهای فرهنگی کشور از20 عنوان کتاب درحوزه ادبیات پایداری که توسط مراکز استان های حوزه هنری تدوین و توسط انتشارات سوره مهر منتشرشده است رونمایی و از نویسندگان و خاطره گویان تقدیرخواهدشد.

شب خاطره «مبشر صبح» چهارشنبه 18 بهمن با حضور مسئولان لشکری و کشوری در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 903586

وب گردی

وب گردی