انتصاب مدیر روابط عمومی  جشنواره تئاتر دانشگاهی

امیر پارسائیان مهر به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز از جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، حسین عبدالهی دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره، امیر پارسائیان مهر را به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب کرد.

در متن این پیام آمده است:

«نظر به شایستگی، تخصص و حسن سابقه جنابعالی در حوزه تئاتر، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید.

از آنجا که جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است، انتظار آن می‌رود تا با بهره مندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقا و اعتلای تئاتر دانشگاهی فراهم شود. امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

امیر پارسائیان مهر، دانش آموخته کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه پیام نور است که پیشتر در هفدهمین و بیستمین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز عهده دار سمت مدیر روابط عمومی این جشنواره بوده است. همچنین از سوابق وی می توان به فعالیت در خانه هنرمندان ایران، تماشاخانه ایران شهر، عضویت در انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، همکاری با گروه ها و جشنواره های مختلف تئاتری و هنری اشاره کرد.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، در اردیبهشت ۱۳۹۷ به دبیری حسین عبدالهی برگزار خواهد شد.

502

کد خبر: 903601

وب گردی

وب گردی