تجدید میثاق دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات با آرمان‌های امام خمینی(ره)

مراسم میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، صبح شنبه ۱۴ بهمن ماه در مرقد مطهر امام (ره) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی صبح شنبه ۱۴ بهمن ماه همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب که با عنوان «انقلاب اسلامی؛ جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی» نامگذاری شده است، همگام با سایر دانشگاهیان کشور با حضور در حرم مطهر امام خینی (ره)، با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

این مراسم با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاهی در قالب کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد و دانشگاهیان با اهدای تاج گل با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام حجت اله ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات و جمع دیگری از مسئولان واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم حضور داشتند.

204

کد خبر: 903623

وب گردی

وب گردی