رقابت پاکدامن و عابدینی در مسابقات شمشیربازی جام جهانی سابر

دو نماینده ایران به کار خود در بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسلحه سابر آقایان در ایتالیا پایان دادند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های جهانی سابر ایتالیابا حضور 230 شمشیرباز از 28 کشور در بخش انفرادی از روز گذشته آغاز و 4 نماینده ایران ( مجتبی عابدینی، محمدرهبری، محمدفتوحی و علی پاکدامن) با هدایت پیمان فخری در این رقابت‌ها حضور دارند.
محمد رهبری در دور مقدماتی مقابل حریفانی از مجارستان، چین، سنگاپور،اوکراین و ژاپن پیروز شد و برابر شمشیربازی از رومانی شکست خورد و به مرحله بعد صعود کرد. رهبری در گام بعدی در مصاف با ورزشکاری از مجارستان در رقایتی نزدیک 14 بر 15 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.
محمد فتوحی دیگر نماینده کشورمان د دور مقدماتی در مصاف با نمایندگان رومانی، ایتالیا، روسیه و چین شکست خورد و مقابل شمیربازان سنگال و انگلیس پیروز شد و در نهایت از دور رقابت‌ها کنار رفت.
علی پاکدامن و مجتبی عابدینی که با توجه به قرارداشتن در رده 13 و 14 رنکینگ جهانی و 16 نفر برتر مسابقات به طور مستقیم به جدول 64 شمشیرباز برتر راه پیداکرده‌اند امروز به مصاف حریفان خود می‌روند. پاکدامن با نماینده ژاپن و عابدینی با شمشیربازی از فرانسه به رقابت می‌پردازند.

602

کد خبر: 903632

وب گردی

وب گردی