طرح زندگی شهید حججی معرفی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، از برگزاری جشنواره شهید حججی طی سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: در این جشنواره طرح زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی معرفی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، خدانظر دریکوند در مراسم نمادین زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه هوشمند فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد: سن 40 سالگی سن کامل شدن است کمااینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس و تربیت دانش‌آموزان بر مبنای دین و قرآن بود.

وی با بیان این‌که آموزش و پرورش تلاش می‌کند نگاه مثبت به نظام دینی را در دانش‌آموزان نهادینه کند، به برگزاری مسابقات مختلف دینی، فرهنگی و قرآنی در آموزش و پرورش لرستان اشاره و تصریح کرد: در مسابقات قرآن و عترت آموزش و پرورش لرستان در سال‌جاری که در رشته‌های مختلف قرآن، عترت و احکام برگزار می‌شود بیش‌از ۱۷۰ هزار دانش‌آموزان شرکت کردند.

دریکوند با بیان این‌که در جشنواره نوجوان خوارزمی متوسطه دوم ۶۰ هزار دانش‌آموز لرستانی شرکت داشتند، گفت: جشنواره جابربن‌حیان با حضور ۹۸ هزار دانش‌آموز در سطح استان لرستان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان طرح «نماد» با حضور ۱۲۴ هزار دانش‌آموز و فعالیت ۱۵۰ مربی کاربلد در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس لرستان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری کنگره شعر انقلاب بین دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان در ۱۸ بهمن اشاره و تصریح کرد: در سال‌جاری جشنواره شهیدحججی در متوسطه دوم با محتوای طرح آشنایی با زندگی حججی برگزار خواهد خواهد شد این در حالی‌است که ویژگی جشنواره‌های آموزش و پرورش حضور داوطلبانه دانش‌آموزان است.

دریکوند گفت: برای به ثمر نشاندن انقلاب هزاران شهید تقدیم شد لذا وظیفه ماست تا ذهن و فکر جوان را در راستای تحکیم انقلاب است.

900

کد خبر: 903640

وب گردی

وب گردی