تیم دانشگاه آزاداسلامی واحد بندرعباس قهرمان شانزدهمین دوره لیگ برترشطرنج ایران شد

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در شانزدهمین دوره لیگ برتر شطرنج کشور، مقتدرانه عنوان قهرمانی را بدست آورد و مدال خوش رنگ این دوره را برگردن آویخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز،تیم دانشگاه آزادبندرعباس پس از٨ماه رقابت باکسب ١٩پیروزی٢تساوی و١شکست به کارخودپایان دادوقهرمان شانزدهمین دوره لیگ برترشطرنج کشورونماینده ایران درجام باشگاه های آسیادرسال٢٠١٨گردید.

سرپرست و مربی تیم شطرنج واحد بندرعباس عزم جدی بازیکنان ،اعتماد به نفس بسیار بالای تیم و همچنین حمایت مسئولان رمز موفقیت این تیم دانست و افزود: « در ابتدای فصل شاید کمتر کسی فکر می کرد این تیم بتواند با شکست تیم های قدرتمند و صاحب نام لیگ عنوان قهرمانی را بدست بیاورد ،اما بازیکنان ما به خوبی توانستند با اعتماد به نفس بالا به این مهم دست یابند.

بهروز مجدزاده خاندانی از حضور بازیکنان جوان و با استعداد در تیم ب دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس خبر داد و گفت:این تیم به دنبال این است تا بتواند با استعداد یابی و انتخاب بهترین ها ومیدان دادن نیرو های جوان به یکی از قدرتمند ترین تیم های ایران تبدیل شود.

وی در پایان با قدردانی از حمایت‌های مسئولان دانشگاه اظهار کرد: با برنامه ریزی بلند مدتی که داریم شاهد موفقیت های بیشتری از این تیم در آینده خواهیم بود.

کد خبر: 903650

وب گردی

وب گردی