رنجبر زاده: احتمال سه شیفته شدن بررسی لایحه بودجه ۹۷ در مجلس

عضو هیات‌رئیسه مجلس از احتمال سه شیفته برگزار شدن صحن برای بررسی لایحه بودجه ۹۷ در پارلمان خبر داد.

اکبر رنجبرزاده عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، در تشریح روند بررسی های مجلس شورای اسلامی درخصوص لایحه بودجه سال 97 کل کشور اعلام کرد: با توجه به بررسی های فشرده جزییات لایحه بودجه سال آتی پیشنهاداتی که از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس به هیات‌رئیسه مطرح شده تا روند بررسی لایحه بودجه در سه شیفت کاری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز دومین روز بررسی لایحه بودجه است و در روزهای پایانی سال قرار داریم و لایحه بودجه سال آینده نیز می‌بایست تا پیش از پایان سال بررسی و مصوب شده و برای اجرا در اختیار دولت قرار گیرد بنابراین ضروری است تا روند رسیدگی به آن با سرعت بیشتری صورت گیرد ضمن آنکه برگزاری دو شیفته قطعی است و ممکن است بنا به صلاحدید جلسات بررسی در سه شیفت کاری انجام شود.

رنجبرزاده اضافه کرد: پیش بینی ما این است که در روزهای شنبه ،یکشنبه و دوشنبه با ارجاعی هایی که به کمیسیون تلفیق خواهیم داشت جلسه بررسی لایحه دایر شود ضمن آنکه مقرر شده تا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه یا نهایتا چهارشنبه و شنبه هفته آینده روند برای بررسی ارجاعی های صحن علنی به کمیسیون تلفیق تنها کمیسیون به فعالیت خود ادامه دهد.

وی در ادامه گفت: بنا به تصمیمات اتخاذ شده مقرر شده تا نمایندگان نیز از روز چهارشنبه برای حضور در مراسم جشن دهه فجر پیروزی انقلاب به حوزه‌های انتخابیه خود مراجعت کنند.

عضو هیات‌ رئیسه مجلس در پایان اعلام کرد: ادامه روند بررسی لایحه بودجه 97 در بخش هزینه‌ای نیز از روز دوشنبه ( 23 بهمن) مجددا آغازخواهد شد.

301

کد خبر: 903725

وب گردی

وب گردی