دانشگاه آزاد  یکی از دستاوردهای انقلاب است/را ه‌اندازی ایستگاه فرهنگی با حال‌ و هوای دهه فجر و فاطمیه

معاونت فرهنگی واحد دانشگاهی زرقان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با پول حضرت امام خمینی (ره) راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با شروع دهه مبارک فجر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با تاسی از ایام مبارک این دهه برنامه های متنوعی را در سراسر واحدهای ترتیب داده اند. امسال با توجه به همزمانی این دهه با ایام شهادت بانو فاطمه زهرا (س) برنامه واحدهای دانشگاهی حال و هوای ویژه ای به خود گرفته است و هر یک از این مراکز با تاسی از اشتیاق وافر خود در بزرگداشت این ایام سعی در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این ایام را در واحدهای دانشگاهی خود دارند.

در این رابطه حجت الاسلام حسین کارگر معاونت فرهنگی واحد دانشگاهی زرقان استان فارس به خبرنگار ایسکانیوز گفت: امسال در واحد دانشگاهی زرقان به دلیل همزمانی دهه مبارک فجر با فاطمیه، ایستگاه مشترکی در دانشگاه راه اندازی شده که دارای مصادیقی توام با این دو مناسبت است.

وی افزود: همانند سالهای گذشته در واحد دانشگاهی ایستگاه توزیع محصولات فرهنگی ویزه ایام دهه فجر دایر است که علاوه برآن لوح های فشرده شامل محصولات فرهنگی ویژه دهه فجر و فاطمیه با موضوع ولایت از طریق ایستگاه ها برای دانشجویان توزیع می شود.

معاونت فرهنگی واحد دانشگاهی زرقان اظهار کرد: در رابطه با ایام فاطمه یک شهید تازه تفحص شده در واحد دانشگاهی تشییع شد که از شهدای شهرستان زرقان است و در ادامه نیز مسئولان دانشگاه برنامه دیدار و اهدای هدایا به رسم یادبود به خانواده شهدای بزرگوار را در برنامه های بازدید خود دارند.

حجت الاسلام کارگر اضافه کرد: همزمان با روز اول دهه مبارک فجر تمام پرسنل دانشگاه به دیدار امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان زرقان، حجت السلام ربانی فرزند شهید آیت الله ربانی شیرازی رفتند همچنین در ایام دهه فجر غبار روبی از گلزار شهدا، طبق برنامه هر ساله انجام شد.

وی افزود: امسال در جهت بازتعریف دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از این دستاوردها همچنین آشنایی با اندیشه های حضرت امام (ره) و دستاوردهای وی در واحد زرقان نشست تخصصی با موضوع امام، انقلاب و رهبری برگزار شد در این رابطه دانشگاه آزاد اسلامی نیز که یکی از دستاوردهای انقلاب که با پول حضرت امام خمینی (ره) راه اندازی شد باز تعریف شد.

502

کد خبر: 903728

وب گردی

وب گردی