راهکارهای استفاده بهینه از منابع صندوق توسعه ملی بررسی شد

توسط معاونت اقتصادی وزارت کشور، راهکارهای استفاده بهینه از منابع صندوق توسعه ملی در یک نشست ویدئوکنفرانس آنلاین مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، توسط معاونت اقتصادی وزارت کشور، راهکارهای استفاده بهینه از منابع صندوق توسعه ملی در یک نشست ویدئو کنفرانس آنلاین مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه سلسله نشست های استفاده بهینه از منابع صندوق توسعه ملی، دومین نشست ویدئو کنفرانس پیرامون ارائه عملکرد منطقه ای و راهکارهای استفاده بهینه از منابع صندوق با شرکت بیش از 755 نفر ازمدیران و کارشناسان اقتصادی استانداری ها، دستگاههای اجرایی، شبکه بانکی (29) استان و با حضور نمایندگان صندوق توسعه ملی و مدیران و کارشناسان دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال وزارت کشور برگزار شد.

این جلسه به منظور استفاده بهینه از منابع صندوق در راستای توسعه متوازن مناطق، بالاخص مناطق کمتر توسعه یافته و پاسخ گویی به برخی ابهامات دستگاه های اجرایی در استان ها با تاکید بر 3 محور عمده؛ بررسی آخرین وضعیت طرح های سرمایه گذاری معرفی شده برای استفاده از منابع صندوق ، تبیین برنامه های آتی صندوق، به ویژه برای سال 1397 و بررسی ضوابط و شیوه نامه های مربوط به صندوق توسعه ملی در استفاده بهینه از منابع دراختیار صندوق و ارائه پیشنهادات جدید برای سال های آینده برگزار شد.

گفتنی است در این جلسه تصمیماتی نیز در راستای تسهیل روند جذب منابع صندوق جهت حمایت از طرح های سرمایه گذاری و بنگاه های اقتصادی، اتخاذ و به مراجع ذی ربط ابلاغ گردید.

منبع: فارس

302

کد خبر: 903783

وب گردی

وب گردی