حاشیه‌های روز دوم جشنواره فیلم فجر/از حضور معنادار رضاداد تا بازی محمود کلاری

علیرضا رضاداد از مشاوران جشنواره فیلم فجر در زمان نشست خبری فیلم "بمب؛ یک داستان عاشقانه" حضور یافت که برای بسیاری از اهالی رسانه بودن وی معنادار بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در دومین روز از جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت که مختص به اهالی رسانه است فیلم ها با تاخیر کمتری نسبت به روز اول جشنواره برگزار شد اما همچنان مانند روز اول آثار سینمایی با وقفه زمانی نمایش داده شدند.

یکی از مسائلی که در نشست های خبری پس از فیلم آزاردهنده است این است که با توجه به اینکه برای عکاسان جایگاه ویژه ای در نظر گرفته شده است اما ازدحام عکاسان در سایر قسمت های سالن هم به چشم می آمد.

شلوغی سالن های پردیس ملت در زمان نمایش فیلم "بمب؛ یک داستان عاشقانه" از نکات جالب جشنواره فجر در این روز بود.

حضور محمود کلاری، فیلمبردار با سابقه سینما به عنوان بازیگر فیلم "بمب؛ یک داستان عاشقانه" از جمله حاشیه های جالب روز دوم جشنواره فیلم فجر بود.

اما روز دوم جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت با رفت و آمد مدیران سینمایی همراه بود که حضور آنها در هنگام اکران و نشست خبری بعضی از فیلم ها جای سوال داشت؛ علیرضا رضاداد از اعضای اصلی شورای سیاست گذاری جشنواره در زمان نشست پرسش و پاسخ فیلم "بمب؛ یک داستان عاشقانه" به سالن آمد و تا پایان جلسه هم بود.

آمدن بعضی از هنرمندان هم به سینمای رسانه ها از دیگر نکات جالب دومین روز جشنواره بود؛ ناصر هاشمی، بازیگر سینما در زمان نشست پرسش و پاسخ فیلم "بمب؛ یک داستان عاشقانه" در سالن حضىور داشت.

اقبال عمومی از فیلم های اکران شده در روز دوم جشنواره فیلم های فجر باعث شد تا خبرنگاران راضی از سالن های نمایش خارج شوند.

اما در روز دوم مشکل ضعیف بودن اینترنت همچنان به قوت خود باقی بود.

٥٠١

کد خبر: 903794

وب گردی

وب گردی