۱۰۰۰ مدرسه برکت با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان احداث شد

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: این بنیاد، هزار مدرسه با 6 هزار کلاس درس ساخته است و علاوه بر آن برای مشکلات مدارس موجود حدود 30 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت دومین پروژه هزار مدرسه‌ای بنیاد برکت، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مدرسه‌سازی یکی از بنیادی‌ترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است و در سال 86، آقای مخبر از سوی مقام معظم رهبری این مسئولیت را بر عهده گرفت و مقام معظم رهبری به ایشان فرمودند چقدر خوب است با منابع در اختیار هزار نقطه آباد شود و هزار مدرسه ساخته شود.

وی افزود: پس از مدتی از انجام مأموریت و نزدیک شدن به عدد هزار، در جلسه‌ای در حضور مقام معظم رهبری، ایشان فرمودند آن عدد هزار از باب تمثیل بود و این مأموریت باید افزایش یابد.

نوروزی اضافه کرد: در مدتی که گذشت با حمایت بی دریغ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد برکت هزار مدرسه با 6 هزار کلاس درس با اعتباری حدود 700 میلیارد تومان ساخت و علاوه بر آن برای مشکلات مدارس موجود حدود 30 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: در طرح «نماد»، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کنار 8 دستگاه دیگر نقش بارزی دارد و مسئولیت خود را تاکنون به خوبی انجام داده است.
706

کد خبر: 903888

وب گردی

وب گردی