«شیوه ارائه مطالب علمی» را در یک کتاب بیاموزید/آموزش  توانایی انتقال مطالب  به دیگران

«شیوه ارائه مطالب علمی» تالیف فریبرز فروهنده و دیگران، توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد شاهرود منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نوشتن استعمال کلمات است فقط دو کار می توانید انجام دهید، انتخاب کلمات و کنار هم قرار دادن آنها، ممکن است بارها خواندن مطلبی رسا یا شنیدن ارائه تاثیرگذار در شما احساسی دلپذیر برانگیخته باشد.

این احساس نشانه تاثیر آن نوشته و یا سخن است. کتاب حاضر سعی کرده است خواننده را با هنر ارائه به طور خاص ارائه شفاهی و کتبی آشنا سازد تا وی نیز بتواند با رعایت نکات اشاره شده به ارائه خود زیبایی بخشد.

در باب اهمیت این درس در رشته مهندسی کامپیوتر که تحت عنوان هایی چون شیوه ارائه مطالب علمی و فنی، شیوه ارائه نوشتاری و گفتاری و نیز مستند سازی مطرح می شود، باید گفت در دانشکده فنی، کمبود این درس به شدت احساس می شود چون همه چیز فقط یاد گرفتن نیست. دانشجو باید توانایی انتقال مطالب را به دیگران هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی کسب کند.

در واقع این درس به دانشجویی که به تحقیق و پژوهش علاقمند است ولی با روند منطقی آن آشنایی ندارد، کمک می کند تا به این مهم دست یابد لذا مطالعه این کتاب نه تنها به دانشجویان رشته کامپیوتر بلکه به کلیه دانشجویان علاقمند به تحقیق و پزوهش توصیه می شود.

«شیوه ارائه مطالب علمی» تالیف فریبرز فروهنده، مهندس حامد رحیم اف، صاحبعلی منافی، اکرم رحیم اف در 142 صفحه، تیراژ 1000 نسخه با قیمت 20 هزار تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد شاهرود منتشر شد.

502

کد خبر: 903889

وب گردی

وب گردی