والورده: دست از سر سرجی روبرتو بردارید

بارسلونا فردا از هفته 22 لالیگا بازی مهمی در زمین اسپانیول پیش رو دارد.

به گزارش ایسکانیوز، این سومین دربی کاتالونیا در هفته های اخیر است که حاصل آن یک برد برای هر دو تیم بوده است.

بارسا در کوپا دل ری با وجود باخت 1-0 در بازی رفت، موفق شد در بازی برگشت جبران کرده و با برتری 2-0 راهی نیمه نهایی کوپا دل ری شود. جدال این دو تیم در سال های اخیر اغلب پرتنش بوده است.

والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« بعد از چند بازی اخیر برابر اسپانیول، چیزهایی که بتوانند ما و حریف مان را غافلگیر کنند اندک هستند. اسپانیول در زمین خود بازی دارد و با شور حال خاصی برابر ما قرار خواهد گرفت. هدف این تیم ارائه یک بازی فیزیکی است ولی ما آمادگی مقابله با این روش را داریم.

سعی ما بر این است که بتوانیم اسپانیول را غافلگیر کنیم و ابزار این کار را هم در اختیار داریم. این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است. بازی با چلسی در لیگ قهرمانان نزدیک است و همچنین این هفته بازی برگشت با والنسیا را پیش رو داریم. به همین دلیل پیروزی بر اسپانیول می تواند از حیث فاکتور روحی مثمرثمر باشد.

من معتقدم که کار قهرمانی ما در لالیگا تمام شده نیست و فریب فاصله امتیازی با رقبا را نمی خوریم. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقیمانده و باید در هر مسابقه با انگیزه به میدان برویم. برای بازی فردا بهترین ترکیب را به میدان خواهم فرستاد بدون اینکه تحت تاثیر بازی حساس مقابل والنسیا قرار بگیرم.»

استراحت کردن اینیستا:« این امکان وجود دارد که او فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند، نه به خاطر اینکه برای بازی با اسپانیول اهمیت زیادی قائل نیستیم؛ بلکه فقط به خاطر استراحت دادن به اینیستا که بازی های زیادی را در هفته های اخیر انجام داده است.»

یری مینا:« دوره تطابق یافتن او با تیم سپری شده و او در فهرست بازی فردا قرار دارد. ممکن است برابر اسپانیول بازی کند یا هفته بعد به میدان برود. در هفته های اخیر پیکه و اومتیتی در دفاع عالی کار کرده اند.»

مصدومیت دمبله:« او به تمرینات بازگشته ولی هنوز شرایط بازی کردن را ندارد. قصد ندارم روی دمبله ریسک کنم و باید به وی زمان داد. باید از او مراقبت کرد تا مثل دفعه قبل، سریع مصدوم نشود.»

فرار سرجی روبرتو از کارت قرمز برابر والنسیا:« خطای سرجی کاملا اتفاقی بود. او عمدی در مصدوم کردن بازیکن والنسیا نداشت و کمی بدشانس بود. هدف سرجی فقط توپ بود. همه او را می شناسند و می دانند که هرگز قصد مصدوم کردن بازیکن مقابلش را ندارد. او را رها کنید.»

606

کد خبر: 903902

وب گردی

وب گردی