مزار شهدای گمنام دانشگاه تبریز غبارروبی شد

به مناسبت دهه مبارک فجر، مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز با حضور جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمد انوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در این آیین با گرامیداشت یاد امام راحل، شهدا و شهدای دانشگاه تبریز گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی دو عنصر رهبری و حضور مردم بسیار مهم، تأثیرگذار و تعیین کننده بودند.

وی افزود: پیروزی این انقلاب در سال 57 با رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) ممکن شد و از بحران ها عبور کرد و در حال حاضر مقام معظم رهبری هدایت کشتی انقلاب را برعهده دارند و در طی نزدیک به 30 سال آن را به بهترین نحو مدیریت کرده اند و همگان به این امر اذعان دارند.

وی حضور مردم را نیز در پیروزی، تثبیت و پیشرفت انقلاب بسیار مهم دانست و گفت: هر موقع انقلاب به خطر افتاده این مردم با بذل جان و مال خود از آن حفاظت کرده اند.

در این آیین، جمعی از اعضای هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز، با اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهدا پرداختند. مداحی،عزاداری و قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای گمنام از دیگر بخش های این مراسم بود.

900

کد خبر: 903949

وب گردی

وب گردی