برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهدای دانشجو در واحد اراک

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک همزمان با سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عباسعلی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برنامه های این واحد در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به همزمانی دهه فجر امسال با ایام فاطمیه (س)، «یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک» با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد و بسیج دانشجویی به منظور تجدید بیعت با آرمان امام راحل و شهدای انقلای اسلامی و دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم به دلیل قرار گرفتن در ایام انتخاب واحد و فعال نبودن کلاس های آموزشی 24 بهمن برگزار می شود و اولین برنامه واحد اراک در نیمسال دوم سال تحصیلی 96-97 خواهد بود.

دکتر حیدری گفت: علاوه بر برگزاری این همایش، مراسم جشن انقلاب اسلامی هم امسال با عنوان گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای هیات علمی، استادان و کارکنان واحد اراک برگزار می شود.

کد خبر: 904000

وب گردی

وب گردی