افتتاح بخش دوم موزه دفاع مقدس مصادف با آزادسازی خرمشهر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با اشاره به اینکه بخش دوم موزه دفاع مقدس در روز سوم خرداد مصادف با آزادسازی خرمشهر افتتاح میشود، گفت: بخش آخر و نهایی مجموعه نیز در اواخر شهریورماه سال ۹۷ مصادف با هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مجتبی شیروانیان پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از بخش نخست فاز اول موزه دفاع مقدس اصفهان با اشاره به کلنگزنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سال ۶۷ توسط پدر شهید خرازی اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان در سه مرحله افتتاح میشود که امروز شاهد افتتاح بخش نخست موزه دفاع مقدس اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز ۱۰ موزه به شکل همزمان و ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد، ابراز داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سه فاز مجزا و جدید طراحی شده است که بخش اول امروز افتتاح و بخش دوم در دست تجهیز و تکمیل است.

افتتاح بخش دوم موزه دفاع مقدس مصادف با آزادسازی خرمشهر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با اشاره به اینکه بخش دوم موزه دفاع مقدس در روز سوم خرداد مصادف با آزادسازی خرمشهر افتتاح میشود، تاکید کرد: بخش آخر و نهایی مجموعه نیز در اواخر شهریورماه سال ۹۷ مصادف با هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پیگیری استاندار جدید اصفهان در ارتباط با افتتاح این مرکز فرهنگی بیان داشت: برای تکمیل این پروژه عظیم نیازمند همراهی بیشتر ‌نهادهای مختلف استانی هستیم تا بودجه تکمیل فازهای دیگر نیز تامین شود.

901/900

کد خبر: 904012

وب گردی

وب گردی