مراسم افتتاحیه رویداد تبریز 2018 چه زمانی برگزار می شود؟

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آئین رسمی افتتاحیه رویداد تبریز 2018 نیز با حضور رئیس جمهور و تعدادی از مقامات کشورهای مختلف در ایام عید نوروز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، مجید خدابخش در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه چهار سیما، اظهار کرد: تبریز به دلیل آثار بی‌نظیر فرهنگی، تاریخی و طبیعی، توسط سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.

وی با اشاره به این‌که اقدامات ارزشمندی توسط دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه شهرداری تبریز انجام شده است، افزود: آئین مقدماتی این رویداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد.

وی افزود: آئین رسمی افتتاحیه رویداد تبریز 2018 نیز با حضور رئیس جمهور و تعدادی از مقامات کشورهای مختلف در ایام عید نوروز برگزار خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که برنامه‌های مختلفی از سوی وزارت‌خانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان برای این رویداد پیش‌بینی شده است، گفت: بسیاری از همایش‌ها و رویدادهای بین‌المللی کشور در سال 2018 در تبریز برگزار می‌شود.

خدابخش در خصوص مشوق‌های جدید برای سفر به تبریز، از صدور روادید الکترونیکی برای گردشگران خارجی از اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: برای تورگردانان نیز مشوق‌های خوبی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که از همه هموطنان جهت سفر به تبریز در سال 2018 دعوت می‌کنم، افزود: هتل‌ها، موزه‌ها، اماکن تاریخی و گردشگری تبریز آماده پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی هستند.

901/900

کد خبر: 904044

وب گردی

وب گردی