چهارمین کنفرانس بین المللی معماری و شهرسازی پایدار برگزار می شود

 کنفرانس بین المللی پایداری در معماری و شهرسازی هرساله در اسفند ماه در کشور امارات (شهرهای دبی و ابوظبی و مصدر) برگزار می گردد. 


چهارمین کنفرانس بین المللی معماری و شهرسازی پایدار تحت حمایت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم، دانشگاه آزاد اسلامی واحدماهشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، دانشگاه ایوانکی، دانشگاه حکیم سبزواری، موسسه آموزش عالی سراج، موسسه آموزش عالی سپهر و مجتمع آموزشی مهرگان برگزار می گردد.

کنفرانس بین المللی پایداری در معماری و شهرسازی هرساله در اسفند ماه در کشور امارات (شهرهای دبی و ابوظبی و مصدر) برگزار می گردد.

دبیر کنفرانس دکتر وحید قبادیان (عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی،) و دبیر علمی کنفرانس دکتر ایرج اعتصام (مدیر گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در مقطع دکتری) از چهره های تاثیرگذار و مطرح در حوزه معماری هستند.

دکتر John A. Smith از American University in Dubai ، دکتر Niva Mahanta از Amity University، دکتر Shaji K. Paniker از Manipal University ، دکتر Vladimir Limin از موسسین Salimus consultancy in dubai، دکتر Astin Relton از دفتر طراحی نورمن فاستر، خانم دکتر Martina Konrad از KEO international از اساتید و سخنرانان دوره های قبل این کنفرانس بوده اند.

اسامی سخنرانان دور جدید را می توانید در وب سایت این کنفرانس مشاهده فرمایید.

تور علمی بازدید از پایدارترین شهر دنیا (مصدر) و موزه جدید التأسیس لوور ابوظبی در برنامه دومین روز این کنفرانس گنجانده شده است که با همراهی و تحلیل اساتید همراه است.

این کنفرانس در حقیقت چکیده تجربیات معماران مطرح دنیا در خصوص شهرسازی و معماری معاصر مورد تحلیل و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در کنار برگزاری پنل های تخصصی معماری و شهرسازی توسط اساتید مطرح داخلی و خارجی، بازدید از سایت شهر مصدر و ابوظبی و دبی و پروژه های در حال اجرا به منظور رهیافت به راه حل های مناسب جدید برای حل مشکلات محیطی شهرهای کشور عزیزمان ایران برنامه ریزی شده است.

محققین و پژوهشگران جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس بین المللی می توانند به نشانی camuconf.com مراجعه فرمایند.

کد خبر: 904063

وب گردی

وب گردی