برقراری بیمه بیکاری برای 946 نفر در مناطق زلزله‎زده

مدیر حوزه روابط کار اداره تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون نیز برای 946 نفر در مناطق زلزله‎زده بیمه بیکاری برقرار شده است، گفت: از روزهای ابتدایی حادثه کارشناسان اداره کار برای ساماندهی بیمه بیکاری کارگران به مناطق زلزله‎زده اعزام شدند.

به گزارش ایسکانیوز، طیب فشی با بیان اینکه به‎علت خسارتهایی که بر اثر زلزله به واحدهای تولیدی و صنعتی وارد شد 1350 نفر بیکار شده‎اند، اظهار داشت: همچنین بر اثر زلزله 98 واحد صنعتی که تحت پوشش قانون کار بودند نیز بین 10 تا 100 درصد خسارت دیدند.

مدیر حوزه روابط کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برقراری بیمه بیکاری برای متقاضیان بیمه بیکاری در مناطق زلزله‎زده خبر داد و گفت: تا پایان دی ماه امسال یک هزار و 131 نفر از متقاضیان بیکار شده در مناطق زلزله زده تشکیل پرونده داده‎اند.

فشی با بیان اینکه تاکنون نیز برای 946 نفر در مناطق زلزله‎زده بیمه بیکاری برقرار شده است، عنوان کرد: از روزهای ابتدایی حادثه کارشناسان اداره کار برای ساماندهی بیمه بیکاری کارگران به مناطق زلزله‎زده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در جریان زلزله از میان کارگران واحدها و کارگاه‎های صنعتی فوتی نداشتیم، اظهار کرد: علاوه بر بازدید از بنگاه‎های آسیب‎دیده در مناطق زلزله‎زده، چهار جلسه کمیته بیمه بیکاری نیز در این مناطق برگزار شده است.

منبع: تسنیم

901/900

کد خبر: 904069

وب گردی

وب گردی