غبارروبی مرقد شهدای گمنام در واحد علوم و تحقیقات

برنامه‌ریزان فرهنگی واحد علوم و تحقیقات سعی می‌کنند با دوری کردن از کلیشه‌ای شدن برنامه‌ها بر اثربخشی مفاهیم فرهنگی و تبیین آن همت گمارند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت اله ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این واحد دانشگاهی، از تشکیل ستاد ویژه بزرگداشت دهه فجر در واحد علوم و تحقیقات خبر داد و افزود: مراسم غبارروبی از مرقد شهدای گمنام در واحد علوم و تحقیقات با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری محفل ادبی شعر انقلاب با حضور شاعران آئینی همچون استاد امیری اسفندقه، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجدید عهد با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم از جمله برنامه‌های در دست اقدام ستاد ویژه بزرگداشت دهه فجر است.

وی به تجدید میثاق دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات با آرمان های امام راحل (ره) با حضور در حرم مطهر در روز 14 بهمن ‌ماه اشاره کرد و ادامه داد: فضاسازی دانشگاه، برگزاری نمایشگاه‌های متنوع فرهنگی از جمله حجاب و عفاف و روزشمار انقلاب اسلامی، برپایی نشست سیاسی با عنوان حماسه فاطمیه با هدف تحلیل ابعاد سیاسی زندگی حضرت فاطمه (س) و مباحث مرتبط با انقلاب اسلامی با همکاری بسیج اساتید دانشگاه علوم و تحقیقات، رونمایی از کتب تالیف شده با مضامین انقلاب اسلامی و اهدای آن به کتابخانه مرکزی این واحد دانشگاهی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات از برپایی غرفه فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در یوم الله 22 بهمن توسط این معاونت با مشارکت بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید واحد علوم و تحقیقات خبر داد و گفت: در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن افتخار خدمت‌رسانی به مردم شریف تهران را داریم.

ذاکر ادامه داد: بزرگداشت ایام الله دهه مبارکه فجر، وظیفه‌ای همگانی است و مسئولان فرهنگی نسبت به ابلاغ پیام انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده مسئول هستند و باید این پیام را به بهترین نحو مخابره کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات افزود: نوآوری در برنامه‌های فرهنگی از موارد مورد توجه جدی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات است تا با بهره‌گیری از این نوآوری‌ها ،برنامه‌های فاخر و ارزنده‌ای اجرا شود.

وی در پایان از اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در این مراسم‌های بزرگداشت، بر شکوه این برنامه‌ها بیفزایند.

کد خبر: 904110

وب گردی

وب گردی