برگزاری سومین رویداد ارائه استارتاپ های شتابدهنده مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی

سومین رویداد ارائه استارتاپ های نسل سوم شتابدهنده (سورس) توسط مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با حضور دکتر فرهاد رهبر و دکتر مرتضی موسی‌خانی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این رویداد که با حضور بیش از 50 شرکت سرمایه گذار و سرمایه‌گذاران خطرپذیر از شرکت‌ها و نهادهای مختلف برگزار شد، مدیران 12 استارت‌آپ به منظور جذب سرمایه‌گذار و تجاری‌سازی محصولات خود به معرفی جزئیات آنها پرداختند.

در این مراسم دکتر موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قزوین، ضمن تبریک ایام دهه فجر ابراز امیدواری کرد به برکت روزهای استقلال و سربلندی ایران، مردم این کشور بتوانند به جایگاهی که شایسته آن هستند، برسند.

وی با اشاره به حمایت همه‌جانبه دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تجاری‌سازی محصولات و کسب و کارها در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت، توجه و پشتیبانی از محققان و نوآوران و تجاری‌سازی محصولات از سوی رئیس دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری و معاونت علمی ریاست‌جمهوری به قدری زیاد است که می‌توان این زمان را دوران طلایی کشور نامید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با اشاره به تاکیدات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر داشتن جرأت علمی خاطرنشان کرد: نسل امروز برخلاف گذشته که تنها به آموختن دانش بسنده می‌کردند، به این جسارت و جرأت رسیده که بتواند دانش را به محصول تبدیل کرده و آن را وارد صنعت کند. این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان، همراه و حامی پژوهشگران خواهد بود

وی افزود: دکتر فرهاد رهبر تاکید دارد که در دانشگاه آزاد اسلامی هر نوع حمایتی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان باید صورت گیرد. بر همین اساس دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان همواره حامی پژوهشگران خواهد بود.

دکتر موسی‌خانی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامیده شده، تبدیل دانش به ثروت با سرعت بیشتری صورت گیرد.

معرفی دوازده استارتآپ مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد قزوین

بر مبنای این گزارش در این رویداد، استارتاپهای کارجو، صفر کیلومتر، آسیستا، هم‌نما، بهپند، ملودی گیم، آدلی، اوربی، کاهو، بامجو، ودو و اردیبهشت معرفی شدند.

کارجو پلاس، سرویسی برای ارزیابی و شناخت کارجویان است و شناخت عمیق‌تری درباره ویژگی‌های شخصیتی و توانمندی فردی هر یک از کارجویان ارائه می‌دهد.

صفرکیلومتر یک بازار اینترنتی است که فروشگاه‌های سنتی را به فضای وب متصل می‌کند به طوری‌که هر کاربر می‌تواند در شهر موردنظر خود ویترین فروشگاه‌ها را مشاهده و کالاهای آنها را مقایسه و در صورت تمایل خریداری کند.

نرم‌افزار آسیستا یک دستیار شخصی جست‌وجو است که فرآیند زمان‌بر و پیچیده جست‌وجو و انتخاب کالا را در میان انبوه فروشگاه‌ها برای کاربران پرمشغله سریع و آسان می‌کند.

نرم‌افزار هم‌نما نیز یک سیستم اشتراک‌گذاری تصاویر ایرانی است که کاربران می توانند از فعالیت های خود در این سیستم کسب درآمد کرده و توانایی های عکاسی خود را با سایرین در معرض رقابت قرار دهند.

نرم‌افزار بهپند یک سیستم توصیه‌گر مبتنی بر سلیقه کاربر است که مشکل سردرگمی کاربران در انتخاب محصول به دلیل حجم زیاد و تنوع محصولات اطلاع دریافتی را حل می‌کند.

ملودی‌گیم نیز یک استودیوی بازی‌سازی متشکل از نیروهای با شور و هیجان است که با ساخت‌ بازی‌های ویدئویی‌ بلندپروازی‌ها را در بخش سرگرمی‌های دیجیتال دنبال می کند.

استودیو آدلی به دنبال از بین بردن خلأ کیفیت بازی‌های موبایلی داخلی است؛ این نرم‌افزار با استفاده از طراحی بومی اعم از المان‌های شهری و فرهنگی مختص هر مکان جغرافیایی و نوآوری و روانشناسی، بازی‌های موردنظر کاربران را طراحی می‌کند.

اوربی یک وسیله سرگرمی آموزشی است که با توجه به جمعیت جوان کشور می‌تواند در زمینه بازی و سرگرمی مورد استفاده قرار گیرد. نرم‌افزار کاهو هم شرایطی را فراهم می‌کند تا خریدار قبل از خرید، نظرات و امتیازات افراد درباره محصولات مختلف را ببیند.

بامجو یک وب‌سایت و برنامه موبایل است که فرآیند سخت پیدا کردن مشتری یا خانه مطلوب را آسان‌تر می‌کند.

ودو نیز یک پلت‌فرم اختصاصی ویدئو به همراه امکانات ویژه برای ویدئومارکتینگ است.

اردیبهشت نیز یک استودیوی تیم طراحی و توسعه بازی های موبایلی است که هدف آن تبدیل زمان‌های مرده و کسل‌کننده به لحظاتی شاد است.

کد خبر: 904114

وب گردی

وب گردی