نمایشگاه آثار هنرجویان طراحی لباس  برگزار می شود

نمایشگاه آثار هنرجویان طراحی لباس به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز "فتحیه هاشمی گارزار " استاد طراحی با اعلام این خبر گفت: آثار 7 هنرجوی طراحی لباس در قالب نمایشگاهی سه روزه ارائه می شود .

هاشمی افزود : در این نمایشگاه آثار سمیه پارسی نژاد ، سحر جعفری، مونا خلیلی ، مریم رفیعی ، مینا رفیعی ، مهراندخت قاسمی و ریحانه محمد زاده در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد .

این نمایشگاه از 17 تا 19 بهمن ماه از ساعت 15 تا 18 درخیابان انقلاب، چهار راه ولیعصر ،نبش خیابان برادران مظفر جنوبی

، پژوهشکده فرهنگ ،هنر و معماری میزبان علاقمندان به هنر طراحی لباس است .

گفتنی است طراحی لباس شاخه ای از هنر است و یک طراح باید دارای هویتی هنری و خلاق باشد و همچنین باید مهارت کافی در طراحی را دارا بوده و آشنایی کافی در رشته خیاطی مانند الگو ،برش ،پارچه شناسی و دوخت را داشته باشد تا بتواند با داشتن درک درستی از روش های زندگی و شناخت نیازهای جامعه ایده های خود را بعد از آوردن بر روی کاغذ به مرحله اجرا برساند.

این نمایشگاه کار گروهی بخشی از هنر جویان رشته طراحی لباس در پژوهشکده فرهنگ وهنر ومعماری است و هنرجویان بعد از بررسی موضوع جمع آوری عکس ها و تهیه یک مد بورد شروع به ایده پردازی از موضوع وکشیدن طرح های اولیه کردند بعد از بررسی طرح های اولیه و انتخاب طرح های برتر قسمت اجرایی کار شروع می شود . البته انتخاب پالت رنگی ، انتخاب پارچه ها و پارچه سازی های مناسب طرح ها و انتخاب برش ها متناسب با موضوع و در نهایت برش و دوخت لباس ها می شود .

700

کد خبر: 904116

وب گردی

وب گردی