اخلاص و پشتکار فخرزاده باعث شده که مورد اعتماد همه باشد

رییس حوزه هنری گفت: اخلاص و پشتکار او باعث شده که مورد اعتماد همه باشد و از طیف های مختلف به وی اعتماد کنند و وقایع و خاطرات خود را بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ آیین نکوداشت سه دهه تلاش حجت الاسلام سعید فخرزاده مدیر تاریخ شفاهی دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری برای ثبت و ضبط تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان "سعی سعید" با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و اندیشه در سالن کوثر برگزار شد.

محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری گفت: در این مراسم صحبت از شهید صیاد شیرازی شد که من افتخار داشتم کتابی در خصوص زندگی او بنویسم و باید بدانید که خود شهید صیاد شیرازی از علاقمندان به سعید فخرزاده بود.

او با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی انسان دقیقی بود تصریح کرد: در آستانه ی یکی از سفرهای زمان جنگ حاج آقا فخرزاده مریض شدند که شهید صیاد آن سفر را به تعویق می اندازد که نشان دهنده محبت آن شهید نسبت به سعید فخرزاده دارد.

او افزود: سعید فخرزاده انسان بی تکلف و مخلصی است که در طی سال های اخیر برای پیشرفت انقلاب و بازگویی وقایع دویده است که ده ها نفر از چهره های موثر و معتبر در ادبیات شفاهی کشور از شاگردان فخرزاده هستند و این افراد دیده شده اند اما خود سعید فخرزاده کمتر دیده شد و از پشت صحنه مقاصد خود را پیگیری می کرد.

رئیس حوزه هنری با ذکر ویژگی های ممتاز شخصیتی حجت الاسلام فخرزاده خاطر نشان کرد: اخلاص و پشتکار او باعث شده که مورد اعتماد همه باشد و از طیف های مختلف به وی اعتماد کنند و وقایع و خاطرات خود را بازگو کنند هم چنین اگر مصاحبه های سعید فخرزاده نبود هیچوقت شخصیت واقعی شهید صیاد شیرازی را نمی شناختیم.

کد خبر: 904122

وب گردی

وب گردی