تخفیف 50 درصدی پایش سلامت ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد مشهد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مرکز تحقیقات ورزش و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر اسماعیل خیر خواه معاون پژوهش و فناوری واحد مشهد در گفت وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، گفت: مجموعه ورزش و سلامت یک مرکز آزمایشگاهی در حوزه سلامت است که با برخورداری از تجهیزات پیشرفته مانند دستگاه آنالیز حرکت ، الکترو مایو گراف، آنالیز گازهای تنفسی،صفحه نیرو سنج و ترکیب بدن و ... به متقاضیان خدمات ارائه می دهد.
وی تاکید کرد: دستگاه های موجود در این مجموعه از لحاظ کیفیت و قابلیت از تکنولوژی بالایی برخوردار است.
معاون پژوهش و فناوری واحد مشهد، با بیان اینکه برنامه های پژوهشی ، درآمد زایی، تولید علم و خدمت به جامعه از اهداف این مرکز برشمرد، افزود: دانشجویان پزشکی، مهندسی پزشکی، برق، کامپیوتر و تربیت بدنی می توانند در برنامه تحقیقاتی و پژوهشی خود از دستگاههای این مرکز استفاده نمایند.
دکتر خیر خواه ادامه داد، راه اندازی مجدد این مرکز در راستای گسترش پژوهشهای کاربردی و ارائه خدمات علمی و مشاوره ای در جهت رفع نیازهای جامعه و ارتقاء جایگاه و موقعیت ملی و بین المللی دانشگاه و در واقع حرکت کردن به سمت دانشگاه کارآفرین است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت این مجموعه با اساتید و کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است، خاطر نشان کرد: این مرکز دارای پیشرفت ترین دستگاه های ورزشی و سلامت است که اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد مشهد می توانند با 50 درصد تخفیف از آنها استفاده نمایند.
دکتر خیر خواه از استقبال استفاده نهادها و سازمانها از این مرکز خبر داد و گفت: اکنون درحال مکاتبه و مذاکره ارائه خدمات این مرکز به متقاضیان هستیم.

کد خبر: 904177

وب گردی

وب گردی