رفع موانع ترافیکی و سهولت در رفت وآمد شهروندان به بهشت زهرا در روزهای پایانی سال

در جلسه ای با حضور پلیس راهور تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) هماهنگی های لازم جهت سهولت در رفت و آمد شهروندان در روزهای پایانی سال انجام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، در جلسه ای در دفتر مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) هماهنگی های لازم جهت رفع موانع ترافیکی و سهولت در رفت وآمد شهروندان به بهشت زهرا(س) در روزهای پایانی سال صورت گرفت.

سعید خال در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از زحمات پلیس راهور در ایجاد نظم و آرامش در سطوح مختلف جامعه و به ویژه در سطح سازمان بهشت زهرا(س) بیان داشت : سازمان بهشت زهرا(س) در ایام پایانی سال شاهد یک همایش بزرگ مردمی و خودجوش است که هزاران نفر از شهروندان با مراجعه به این مکان مقدس یاد و نام عزیزان خود را گرامی می دارند.
وی اولویت اصلی را کاهش حجم ترافیک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و اطلاع رسانی صحیح و به موقع عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا ضمن اشاره به همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران به ویژه سازمان بهشت زهرا(س) به صورت سنتی و از دیربازگفت: ما با تمام توان و امکانات آماده همراهی و همکاری با پلیس راهور تهران بزرگ به ویژه در ایام پایانی سال و برای خدمت به شهروندان خواهیم بود و همواره این همکاری برای ما اصل اساسی به شمار می رود و ما روابط بسیار برادرانه و نزدیکی با پلیس راهور داریم.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه گفت : حضور پلیس راهور در خیابان ها و معابر آرامش و امنیت روانی برای شهروندان و رانندگان را به همراه دارد و این موضوع واقعیتی انکار ناپذیر است و ما نیز با همکاری با پلیس به دنبال آرامش و امنیت برای شهروندان هستیم.

وی در پایان برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال انجام را برای بهبود شرایط تردد در ایام آخر سال بیان کرد.
706

کد خبر: 904274

وب گردی

وب گردی